Compaq WF1907v

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Compaq WF1907v op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Koertje 16-04-2008
Geschreven voor: Compaq WF1907v

Een heel mooi scherm met een verbluffend mooi beeld. Daarvoor is het wel nodig om de bijgeleverde software - HP My Display - te installeren en te updaten. Vervolgens is het een kwestie van wat tijd investeren om het scherm optimaal in te stellen.
De speakers zijn inderdaad niet voldoende voor een concert, maar ruim voldoende voor mijn gebruik om tijdens het werk naar de (nieuws)radio te luisteren.

flor 24-09-2007
Geschreven voor: Compaq WF1907v

allereerst wil ik vermelden dat er in de compaq wf 1907v wel degelijkspeakers ingebouwd zijn. links en rechts verticaal, elk 2 watt. ik heb dit scherm pas een paar dagen en kreeg er een hp garantie bij. Mij werd verteld dat compaq nu hp is. het scherm kan ook opgehangen worden en 90 graden gedraaid worden.