LG M228WA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG M228WA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joop 15-11-2008
Geschreven voor: LG M228WA

Gebruik: Ik heb deze LG LCD gekocht als TV op de slaapkamer als vervanger voor een 17 inch exemplaar, kon de ondertiteling niet meer lezen. 20 inch was te klein en een 22 inch is in TV moeilijk te vinden

Beeld: De beeldkwaliteit is goed/zeer goed ondanks het analoge sygnaal en er 20 meter kabel aan te pas komt. ( wel al eerder een versterker geplaatst)

Teletekst: gewoon goed en snel.

Bediening: De bediening is gewoon goed. Het duurt alleen even voordat hij op de volgende zender springt.

Geluid: De geluidskwaliteit is goed voor de slaapkamer.

Alles, beeld/geluid/instellingen is heel makkelijk op eigen smaak/voorkeur te wijzigen.

boukat 10-08-2008
Geschreven voor: LG M228WA

Gebruik: Ik heb deze LG LCD gekocht als TV op de slaapkamer. De 56 cm is lekker groot vergeleken met de 37cm buis die breedbeeld uitzendingen nog kleiner maakt. Het lijkt me ook een prima LCD om PC en TV mee te combineren.

Beeld: De beeldkwaliteit is goed/zeer goed, mede doordat de analoge tuner zeer goed is. De TV heeft verschillende standen voor breedbeeld en normale (3:4) uitzendingen. De standaard stand werkt doorgaans het beste. De automatische installatie werkt goed. Daarna moet je zelf de zenders verplaatsen in de gewenste volgorde.

Teletekst: Het lijkt wel of deze TV geheugen voor 1000 teletekst pagina's heeft (volgens de specs veel minder). Elke teletekst pagina is direct beschikbaar.

Bediening: De afstandsbediening is ook goed en zeer gebruikersvriendelijk. Op de TV zitten ook de meestgebruikte knoppen.

Geluid: De geluidskwaliteit is redelijk, maar voor de slaapkamer voldoende.