Samsung SyncMaster 223BW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 223BW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Robindg 22-11-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 223BW

Ik vind het een heerlijk scherm, mooi formaat, mooi model, tot heden geen enkel probleem meegehad, ik heb dit scherm nu zo'n 4 á 5 maanden, en het bevalt me prima

succes 09-03-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 223BW

Plus minnus 5maanden in bezit en verschillende films bewerkt helder beeld .Ik heb op het beeld scherm geen min punten ondekt.Jammer dat er een vaste voet onder zit dus niet te verstellen is , maar daar is wel wat op te verzinnen .Ik ben er dik tevreden mee .Hoe die het met gamen doet weet ik niet .

raymond828 31-01-2008

super beeld
mooie uitstraling
gewoon top

Gonus 11-01-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 223BW

Na lang zoeken en veel prijzen afgewogen te hebben de Syncmaster 223BW aangeschaft. Totaal GEEN spijt van. Prachtig, scherp en helder beeld. Design (zoals altijd bij Samsung) strak en modern, heel mooi. Zoals al eerder aangegeven, helaas niet in hoogte verstelbaar. Instellingen zijn heel makkelijk aan te passen, dus bediening is erg makkelijk, zeker met behulp van de voorgedefinieerde settings. (MagicColor). Kortom, prima beeldscherm!

Patje V 08-12-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 223BW

Prachtig scherm,super groot, héél scherp, mooie kleuren, voldoende horizontale kijkhoek,voldoende snel en voordeliger in aankoop tegenover andere Samsung 22 modellen. Opgepast de 223 BW is wel maar een 21.6 maar dat is verwaarloosbaar. Ik gebruik het ook als TV met TV kaart in PC en het beeld is fantastisch. enige minpuntje is beperkte verstelbaarheid voet , kan alleen naar achter kantelen, en niet in hoogte verstelbaar, maar dat kies je zelf want anders moet je voor de 225 BW gaan en meer betalen. Lang getwijfeld voor overschakeling van mijn 19 CRT tussen deze en een 20 maar toch blij deze 21.6 gekozen te hebben, méér ruimte en toch nog overzichtelijk genoeg, kortom een aanrader

B Noppen 12-11-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 223BW

We hebben deze Samsung nu een week en wat een koop ! Waanzinnig die kleuren mijn foto,s zijn haarscherp te bekijken. Kleiren contrast etc. zijn goed in te stellen. En heerlijk zo een groot beeld. Ik zou echt gaan kijken als u op zoek bent naar een nieuwe monitor.
De vormgeving vind ik prachtig in dat zeg maar piano lak (plastic ) ..