LG L206WTQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG L206WTQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Wouter Marra 05-02-2008
Geschreven voor: LG L206WTQ

Het is een mooi scherm, scherp en goede kleuren. Hiervoor had ik een degelijk CRT scherm, en ik zie in foto's net zoveel detaill, ook in donekerste delen (dat vorige scherm was niet slecht, maar was te groot).
Het scherm heeft een stevige standaard.
Het is een lekker ruim scherm, maar ik vind hem niet achtelijk groot.
Er zijn enkele presets voor contrast e.d. in te stellen, via de knopjes op het scherm én via software, dit zijn Movie, Tekst, en nog eentje die je handmatig kan configureren. Deze zg.n. f-Engine is ook gewoon uit te zetten.

Ik vind het handig (aan breedbeeld) dat he twee programma's naast elkaar kan hebben. Films draaien zonder zwarte balken. En als je bezig bent met het maken van websites, dan heb je de website gewoon 1:1 in beeld, en kun je alle tools naast je ontwerp zetten.
Dit is ook handig met ander vormgeving / dtp werk.
Dat soort dingen doe ik vrijwillig / uit hobby.