LG L227WT-PF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG L227WT-PF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arthur1900 18-02-2008
Geschreven voor: LG L227WT-PF

Ik heb dit scherm aangeschaft om mijn bejaarde beeldscherm te vervangen. Uit de doos is het scherm inderdaad zeer slecht afgesteld en helaas kan ik het ook niet goed krijgen. Waarschijnlijk moet je een of andere expert zijn om de zaak goed af te stellen. Op de digitale uitgang van mijn PC werd het wat beter.

Wel mooi dat de digitale kabel en analoge kabel erbij zitten. Toch ga ik kijken of ik het om kan wisselen tegen een Acer of zo, bij een kennis zag ik dat het beeld daarvan wel scherp te krijgen is.

King Andy 10-02-2008
Geschreven voor: LG L227WT-PF

Heb 2 mnd de Samsung 226BW gehad met de befaamde prut 'C' paneel waarmee ik softwarematig kleurenschema's moest gebruiken om redelijk beeld te krijgen. Nu deze geweldige monitor aangesloten en ingesteld zonder poespas. Kleurweergave vind ik echt perfect, contrast en helderheid zijn echt goed, heb geen pixeldefecten kunnen ontdekken met dead pixel tester, het design vind ik persoonlijk erg mooi en heb met geen enkele applicatie w.o. games ghosting ontdekt. Kortom een zeer goede koop voor deze prijs.

lg gebruiker 09-02-2008
Geschreven voor: LG L227WT-PF

Scherm komt a fabriek instelling nogal beroerd uit de doos en kan daarom nogal erg tegenvallen maar niets is minder waar mits je het scherm goed afsteld conform het bijgeleverde calibratie software.

De lg L227wt-pf gebruik ik nu voor fotografie en dtp werk en daarvoor is het scherm goed bruikbaar .

Dus mijn advies stel het scherm goed af en geef het niet te snel op dan heb je echt een wereldscherm voor een goede prijs en staar je niet blind op PVA schermen welke je nog niet hebt in dit 22formaat en prijs klasse.

Wildcheese 06-02-2008
Geschreven voor: LG L227WT-PF

Ik had dit scherm aangeschaft ter vervanging van mijn 19 LG. Kwa uiterlijk vind ik deze mooier dan de Samsungs en ik had goede ervaringen met mijn vorige LG.

Het beeld viel echter tegen. Allereerst zijn de standaard instelling veel te fel, maar dat komt vaker voor. Maar zelfs na zeer lang afstellen kreeg ik het beeld niet goed. Via de DVI aansluiting is een redelijk beeld te krijgen, via VGA is het wat vaag/onscherp.

Ik heb het scherm weer terug gebracht. Er zijn betere.