iiyama ProLite E2403WS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iiyama ProLite E2403WS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

XLF 31-01-2009
Geschreven voor: iiyama ProLite E2403WS

Installatie handleiding is helder. Alle mogelijke kabels worden meegeleverd. Aansluiten was dus geen enkel probleem.

Kleuren zijn perfect. Refreshrate is ook prima.
Geluidskwaliteit boven verwachting goed.

De enige opmerking is het ontbreken van een externe volumeknop. Dit kan overigens ook als voordeel worden beschouwd, kleinere kinderen lukt het daardoor immers niet het scherm onnodig hard te zetten.

vorst 11-11-2008
Geschreven voor: iiyama ProLite E2403WS

Stap nu pas over van Crt schermen (2X) naar dit scherm.
Foto's op dit scherm zijn perfect. Video vindt ik iets minder zeker bij het proffessioneel zwenken van een camera zie je een vleugje .
En dat is wennen ,Scherm is 4 weken in bezit.In z'n totaliteit ben ik er tevreden over.

Frank 52 19-09-2008
Geschreven voor: iiyama ProLite E2403WS

Beeldscherm enkele dagen in bezit. Fabrieksinstellingen bevredigend, maar eenvoudig te wijzigen. Uitgebreid en duidelijk menu (beeldscherm). Prima scherm voor foto- en videobewerking. Snelscherm voor games. Keuze videokaart bepalend voor optimaal gebruik van alle mogelijkheden.

Maurice v V 09-04-2008
Geschreven voor: iiyama ProLite E2403WS

Ik heb hem nu een paar dagen in bezit, en ben echt onder de indruk van dit grote scherm. Je kunt zelf heel veel instellen aan kleuren, helderheid e.d.

Op internet heb ik nog een goede tip gelezen : looking through the OSD we find an OD (overdrive) adjustment in the « Miscellaneous » menu where there are six levels, from 0 to 5. Normally, we would pick 0 or 5 to activate or deactivate the function and this is what we actually did to start with. However, in trying out the number 2 setting we found it to be the best of all and the change is significant.

Verder zit er een HDMI to DVI kabel bij, maar zelf gebruik ik hem HDMI to HDMI.

E Muller 03-04-2008
Geschreven voor: iiyama ProLite E2403WS

scherm paar dagen in bezit ,waanzinnig goed scherm zeker de prijs!
Zit hier aangesloten met een directe HDMI naar HDMI op de nieuwste Medion PC .
Wel even de instellingen zelf aanpassen
Geluid heb ik nog niet via externe boxen..(?) hier ben ik nog niet uit
Mocht iemand het weten....

DanielC 18-03-2008
Geschreven voor: iiyama ProLite E2403WS

Prachtig groot scherm, je ziet moeiteloos 2 volledige websites naast elkaar. 2 aansluitingen, HDMI en D-sub (VGA). Met HDMI aangesloten aan mijn iMac en met D-sub aangesloten aan mijn PC. Met een druk op de knop switchen tussen beide. Wel een TN panel dus lichte kleurverschuivingen over het beeld door de kijkhoek, maar echt alleen als je er naar zoekt. Fabrieksinstellingen waren teleurstellend dus moest zeker worden gecalibreerd. Ingebouwde speakers zijn te zwak voor een beetje goed geluid. Volgens mij het beste scherm in zijn prijsklasse!

E de Jong 02-03-2008
Geschreven voor: iiyama ProLite E2403WS

Wat een scherm zeg, er gaat een wereld voor je open.
Haarscherp, zeer snel en superzuiver.
Aangesloten met HDMI (Full HD) dus een betere
kwaliteit is er nu niet.
Zeer tevreden !!