Chimei CMV 223D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Chimei CMV 223D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

tralla. 10-06-2008
Geschreven voor: Chimei CMV 223D

Hoi,

Ik heb dit beeldscherm sinds vanmiddag.. en ik heb nog geen klacht ondekt, geen dode pixels, geen ghosting en ook geen vage plekken of iets dergelijks.
Zeker een aanrader voor zo weinig geld! Ik kwam de winkel binnen gelopen, de man die mij hielp met uitzoeken van een scherm zei tegen mij: U kunt ook een Iiyama kopen, alleen dat is dan wel een stuk duurder, want als je een duurdere koopt dan heeft hij lekkende backlight.. en deze heeft er totaal geen last van, ik heb er nog geen klachten over.. ik heb alleen een beetje koppijn gekregen omdat het zo'n fel beeld is! maar gelukkig zit er een knop waarmee je in kunt stellen. niet brightness maar een knop waar turbo/^ staat. Je kunt er alleen niet zoveel me doen, het is gewoon standaart met vga/dvi aansluiting, en stroom.
Zeker een aanrader, kan ik na een halve dag al zeggen, ik game er afentoe op en tekst verwerken en foto's bewerken het ziet er allemaal perfect uit!

Groeten

skoning 17-04-2008
Geschreven voor: Chimei CMV 223D

Niet al te best. Beeldkwaliteit best in orde maar koop hem nooit zonder gezien te hebben of zonder pixelgarantie. Heb er 3 gehad en allemaal één of meer dode/stuck/luie pixels. Ook veel mura spots (grijze vlekjes) op het beeld. Uiteindelijk na het uittesten van een aantal modellen in de winkel mijn geld terug gekregen want ook deze hadden problemen. Even doorsparen voor wat beters is mijn advies.
Jammer want ziet er best mooi uit en wordt compleet geleverd met een dvi kabel.