Samsung SM245B 24" LCD Monitor Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM245B 24" LCD Monitor Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mathil 02-10-2008

Het is een heel mooi scherm. Het zeer brede scherm is vooral erg handig bij het naast elkaar weergeven van 2 documenten in word of acrobat of als je in één document gesplitst werkt. De beeldkwaliteit is erg goed. De letters zijn erg scherp en de kleuren mooi. Ik heb er nog geen spel op gezien. Ik merk niets van de beperkte verticale zichthoek, waar zoals ik begrijp wel eens klachten over zijn. Ook met horizontale zichthoek is er niets mis mee. Het scherm ziet er erg mooi uit en is met één hand heel gemakkelijk in hoogte te verstellen en te kantelen.

bardouin 26-09-2008

Sinds kort de samsung syncmaster 245B. Ik had hem niet geheel bewust gekocht. Het was eigenlijk een foutje in de bestelling. Maar aangezien mijn dochter mijn IIama 22 inch al een tijdje probeerde te confisqueren heb ik hem maar geprobeerd. Waarvoor heb ik dit scherm nodig? Vnl. voor kantoorwerk, af en toe een goed film of voetballive-tv.

Wat ben ik blij met dit scherm. Ik denk dat gamers er misschien ook wat aan kunnen hebben. Gemiddeld zit ik er per dag 10 tot 12 uur achter. Het is rustgevend voor mijn ogen en mijn hoofdpijn klachten zijn totaal verdwenen. Met de beeldscherm resoluties kun je spelen en precies uitvinden wat voor jou het lekkerst werkt. Bij mij staat hij op dit moment op: 1900 x 1200.
De stabiliteit van de monitor is prima.

Mensen wat ben ik blij met dit scherm!

KristianM 23-09-2008

Gisteren deze binnengekregen van 4allclients.com en ik ben er zeer tevreden mee. Goeie beeldkwaliteit en mooi vormgegeven. Ook de kantelmogelijkheid is erg handig!