Samsung P2470HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung P2470HD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Bauke1992 07-07-2012
Geschreven voor: Samsung P2470HD

De samsung heb ik in juli 2010 gekocht, in eerste instantie als tv.
Na een jaar heb ik ook de computer op de monitor geïnstalleerd, en het scherm functioneel als zowel tv als monitor gebruikt.
Inmiddels vorige maand een nieuwe tv gekocht, en nu gebruik ik het scherm alleen nog maar voor de pc.

Kortom, het scherm is erg functioneel! Daarnaast is hij prachtig vormgegeven, en de beeldkwaliteit is ronduit goed. Analoog tv kijken is minder mooi, wanneer je eenmaal digitaal gewend bent.

Het scherm doet waar je hem voor nodig hebt! Kortom, ben er zelfs na 2 jaar nog erg blij mee. De volgende functie van dit scherm zal waarschijnlijk ook als tv in de slaapkamer zijn. Kortom, hij gaat nog wel even mee!

frankjeroen1973 11-01-2011
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Wij gebruiken deze Samsung monitor als televisie op de slaapkamer. Prima beeld (ook op analoge aansluiting) en zeer mooie vormgeving. Al met al zeer tevreden.

Samsung1 28-10-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Prachtig mooie tv, goed beeld zelfs met analoge (kabel)verbinding. Makkelijk te bedienen, schitterende vormgeving. Monitor helde naar achteren, durfde niet goed aan monitor te trekken. Met Samsung gebeld en er werd me uitgelegd dat monitor kantelbaar is, 1 hand om glazen poot vasthouden/tegen monitor aan, andere hand monitor naar voren buiten, het lukte gelijk! Ik had hiervoor een nieuwe Philips LED maar die binnen 1 week ingeruild voor deze schitterende Samsung. Philips LED beeld was wazig nl (type PH 26 PFL 3405/12). Goede service van It's want ik mocht Philips paar weken houden totdat Samsung geleverd werd.

Jeanine 02-10-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Voor deze prijs zeker een goede tv voor in de slaapkamer. Achterkant heeft een scart-ingang wat niet op de foto's hier te zien is.

Verder kun je de televisie makkelijk kantelen.

Ook met kabel televisie is het vanaf een meter of 3 best aardig beeld. Zappen vind ik zelf vrij snel gaan, zit een beetje vertraging in, maar niets vervelends. Hij trekt wel snel stof aan, blijven poetsen met de bijgeleverde poetsdoek!

De voet had wel iets steviger gemogen, de tv wankelt snel op de voet. Nu enkele dagen in bezit.

buning 27-08-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Top tv voor een scherpe prijs.

Beeld zeer scherp en geluid is goed. Werkt goed met digitenne.

S_D 15-07-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Mooi beeld, redelijk geluid, veel aansluitmogelijkheden voor een goede prijs. Ik ben erg tevreden.

Ik gebruik het scherm als computer (D-sub) en Xbox 360 (HDMI) monitor in Full HD.

wilvanalles 02-07-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

gisteren ontvangen, en aan vivanco wandsteun 4020(30 euro incl. bezorgen) in de slaapkamer gehangen, zwenkt horizontaal en voldoende verticaal. mooie monitor/tv, zoeken van kanalen soepel. De kanalen op de gewenste plek zetten, moet ik nog even uitvinden, maar zal de gebruiksaanwijzing verder raadplegen. Beeld is prima(analoog), en makkelijk aan te passen aan gewenste formaat. Later zal ik een mediastreamer er bij nemen voor HD, ik ga er van uit dat dat een strak beeld zal geven. Aan- en uitgeluid was het eerste wat me opviel en irriteerde, gelukkig snel op internet gevonden hoe dat uit te zetten: bij menu/instellingen/melodie. Geluid in het algemeen zeer acceptabel voor een slaapkamer, zeker niet te schel ofzo. Afstandbediening niet helemaal fijn, teletekst knop verder van de numerieke toetsen vind ik niet handig.
Al met al denk ik voor deze prijs een heel mooi slaapkamer tv-tje er bij te hebben.

Sjoerdnl 10-05-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Deze monitor geeft heel mooi beeld. maar nu naar de facts.

Werkt 100% op Caiway DVB-C en ontvangt ook de HD kanalen. Dit geeft een strak beeld!

Speakers zijn best aardig voor een kleine TV maar ik heb hem optisch gelinkt aan mn receiver.

Monitor ondersteunt WEL HDCP aldus samsung. (nodig voor blueray)Let op HDCP videokaart. Sommige sites zeggen wel andere weer niet.

Lelijk beeld via HDMI!? zet de broningang naam op PC het beeld is dan gelijk in DVI kwaliteit. Noem hem bij je XBOX of PS3 dus geen spelcomputer.

HDMI audio wordt via de SPDIF doogestuurd naar buiten (hoef je niet de XB360 HDM kabel voor te kopen dus)

De Logitech Harmony universele remote ondersteunt alle directe ingangen behalve de DVI. Samsung Help!

De std steun is waardeloos. Het scherm hangt zelfs iets naar voren over en is niet instelbaar. Ik heb hier zelf een nieuwe onder gezet a €45 euro.

Tiptoetsen op het scherm kunnen constant aan gezetworden of alleen zichtbaar bij aanraken. Verder geen vervelende te felle knipperende leds

Bij de Saturn kan je afdingen naar €270 let op verwijderingsbijdrage €7

Dat er geen LED backlight inzit maakt mijn inziens voor de kwaliteit niets uit. alleen zijn LED monitoren wat zuiniger. Ga in een winkel maar eens voor een schap monitoren staan.

Voor deze prijs een goede koop zeker door het Full HD en de DVB-C ontvanger. De 27inch lijkt mij iets te groot worden om nog aan te computeren. Pixels worden natuurlijk ook weer groter.

Richar 06-03-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Net gekocht, en omdat ik 22" te klein vond en graag een tussenmaat tv wou, ben ik maar voor deze gegaan.
Vooralsnog ben ik positief.
Beeld is erg goed i.c.m. Samsung ziggo digitale tv.
Nu alleen nog met scart aangesloten, maar als ik dit met hdmi ga doen verwacht ik nog meer.
Weet iemand of de ingebouwde dvb-c tuner het doet met Ziggo ?

Groet

JWAK 02-02-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Ik heb deze monitor/hdtv nu een week in mijn bezit. In tegenstelling tot een revieuw van december 2009 moet ik zeggen dat deze hdtv een werkelijk fantastisch beeld heeft. Je heb natuurlijk wel een hdtv decoder en een hdmi kabel nodig om deze beeldkwaliteit te krijgen. Het is werkelijk haarscherp. Het geluid is ook prima in te stellen. Mooi design. Prijs/kwaliteit verhouding prima.

vanzwiet 11-01-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Net geinstalleerd, een mooi design TV monitor voor 250 euri en dat voor een 24" .
Op het moment heb ik in m'n appartement enkel een analoge aansluiting en de kwaliteit valt me erg mee. Een mooi beeld vergeleken met m'n oude draagbare CRT.
Met een digitaal signaal zal het nog beter worden. Prima scherm.

cygnus2 03-01-2010
Geschreven voor: Samsung P2470HD

goede televisie, ik gebruik de Samsung alleen als TV in combinatie met een Humax-Fox-C voor digitale ontvangst en een LG BluRay speler.
deze combinatie is helemaal ok.

nog beter is het met een HD-decoder in plaats van een digitale, maar ok voor op de slaapkamer is het meer dan voldoende.

goede Tv met zeer goed beeld. zeker voor de gemiddelde prijs van € 300 a € 325.

Speedyconzales 25-12-2009
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Mijn ervaringen met de P2470HD zijn slecht. Na uitgebreide testen heb ik het toestel gelukkig binnen 8 dagen retour kunnen brengen. Uiterlijk vond ik mooi en het oplichten van de tekens in de behuizing is gaaf.
Echter het beeld waar je zo'n toestel toch eigenlijk voor koopt is beroerd. Eerst de analoge tuner geprobeerd met goed signaal lijkt het net alsof er raamfolie op je scherm zit waarachter het beeld beweegt. Vervolgens digitaal aangesloten via externe tuner. Dit was wel beter maar nog steeds het raamfolie effect.Toestel is gelukkig retour en de verkoper gaf aan dat het eigenlijk een monitor was met als extra een tuner. Dit had ik niet van Samsung verwacht aangezien de lcd monitoren voor de pc mij wel bevallen. Service van Samsung is wel goed mijn monitor ging in maand 36 kapot en werd keurig opgehaald en gerepareerd. Kosteloos!

Bas_vde 13-12-2009
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Heb de Televisie sinds enkele dagen in bezit. Heb hem oa gekocht om het maximale uit mijn PS3 te halen. Na aansluiting met een hdmi kabel kan ik niet anders zeggen dan dat het beeld fantastisch is. Ben erg tevreden.

Dvd'tjes kijken is ook erg mooi op dit toestel. Helaas heb ik op de slaapkamer nog geen digitaal ontvangst, maar nog gewoon analoog. Dit beeld is gewoon goed. In de toekomst wil ik nog wel een digitaal signaal voor optimaal beeldkwaliteit.

Enig minpuntje is het geluid. Zoals bij vele platte televisies is het wat schelle geluid. Hier kun je wat mee spelen door aanpassingen te maken in je geluidsinstellingen of gebruik maken van externe boxjes.

Als je op zoek ben naar een mooie tv met FULL-HD dan is dit een goede keuze. Prijs/kwaliteit-verhouding is erg goed.

Anoniem 27-11-2009
Geschreven voor: Samsung P2470HD

Ik heb dit scherm gekozen om dat dit één van de weinige 25" schermen is met een ingebouwde Digitale Kabel tuner aan boord. Maar ook het design sprak me erg aan, met name de verborgen bedieningstoetsen. Deze lichten op wanneer je er met de vingers overheen gaat.