iiyama ProLite B2712HDS-B1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iiyama ProLite B2712HDS-B1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maximnl 24-06-2012
Geschreven voor: iiyama ProLite B2712HDS-B1

Beeld kwaliteit is niet goed voor foto bewerking. iets miss met contrast, wit zit grijzig uit op maximaal brightness. Ik vind net voldoende, ga terugbrengen als het nog kan.

p van oost 23-03-2010
Geschreven voor: iiyama ProLite B2712HDS-B1

Oké monitor, maar niet meer dan dat.Voor het spelen van een game of het kijken van een filmpje prima, maar voor het serieuzere werk als b.v foto- of videobewerking minder geschikt.De maximale schermresolutie van 1920x1080 is gelet op de groote van het schermoppervlak beperkt,te beperkt als u het mij vraagt.De lichtopbrengst is ruim voldoende(zonnebrillenwerk).Helaas is bij mijn monitor het kleurverloop niet helemaal egaal; grijstinten vertonen een licht verloop van blauw(onder)naar groen(boven).Het menu is erg eenvoudig en heeft behalve de voorspelbare instellingen weinig te bieden.Vormgeving is sober. Geluid uit de ingebouwde speakertjes is ronduit waardeloos.Prijs/kwaliteit verhouding is prima; veel monitor tegen een -als je niet te kritisch bent, redelijke prijs.

Bartje968 19-02-2010
Geschreven voor: iiyama ProLite B2712HDS-B1

Ik heb dit scherm nu 3 weken in huis en het is simpelweg super!

Gekocht omdat ik dit geen geld meer vind voor zo'n hoop gemak. Lekker vanaf de PC TV kijken en nog ruimte genoeg over houden om te werken aan het overzetten van de filmcamera naar Pinnacle.

Daarnaast kan ik mijn leesbril nog een half jaartje uitstellen.