Philips 23" w T-line

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 23" w T-line op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

rosolu 26-01-2011
Geschreven voor: Philips 23" w T-line

een paar dagan inbezit mooie tv monitor goed beeld en geluid na eigen smaak ingesteld .veel waar voor je geld alleen als je nog een oude tv gewend bendt is het wat traag maar ik zit niet de hele dag te zeppen dus geen probleem .heb hem bij wehkamp gekocht voor 9 uur besteld volgende dag in huis.nou niet dus donderdag middag besteld en dinsdag pas in huis
maar verder goed te vreden

EddyR 03-02-2010
Geschreven voor: Philips 23" w T-line

In december bij MM gekocht voor 279,- (na enig geruil). Voor mij perfecte afmetingen. Verder goed: de instelmogelijkheden en de (overzichtelijkheid) van de afst.bediening.
Wat ik niet goed vind (maar ik weet niet hoe dit bij andere lcd-s is):
1. bij sommige films/series zie je steeds verschuivingen in het beeld, met name in gezichten. Het lijkt alsof de deelvlakken (wang, voorhoofd) langs elkaar bewegen.
Ik heb tv-signaal via kabel, SCART, maar had dit niet bij vorige analoge tv).
2. De verticale kijkhoek: als ik een beetje omhoog ga zitten, wordt het beeld meteen een stuk lichter, scheller.

Met name het beeld (bij punt 1) vind ik jammer, voor de rest is het voor die prijs een prima tv.

Higherking 22-01-2010

Ik had eerst altijd zon grote sony tv 55cm, alleen die begaf het,

dus vandaar een nieuwe vervanger en om toch een beetje met de tijd mee te gaan gelijk full hd, voor de ps3 en de blue-rays.

gekozen voor op me slaapkamer om af en toe filmpje of tv te kijken, en te gamen

had hem bij de mediamarkt in de aanbieding voor 275 euro, dus in pakken wegwezen.

nadeel vindt ik zelf dat de tv tuner op gewone tv niet mooi is, met een kastje van ziggo is het goed te doen, je kan ook een CAM module in alleen hij is weer niet ci+ ondersteund dus er moet altijd een stom kastje bij dus weer een afstandsbediening. en dat als je een apperaat met hdmi aansluit en je het geluid via versterker wil luisteren is dat je dat met een digitale kabel moet doen. wat erg vervelend is omdat philips de omvormer van digitaal naar analoog eruit heeft gehaald om de prijs te drukken.

de voordelen, spreken voor zich de full hd, is perfect
zeer makkelijk menu, en mooie functies. makkelijk en simpel

nadelen:
- Geluid
- mist de CI+ certificatie voor ziggo
-de omvormer naar analoog geluid (voor degene met verouderd audio systeem

voordelen:
- mooi beeld met digitale tv
- makkelijk menu
- voortreffelijk beelf met full hd

oordeel:
hoop waar voor je geld
leuk voor in de slaapkamer of voor de kinders met een gameconsole