BenQ G2222HDL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BenQ G2222HDL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

beweb 22-06-2011
Geschreven voor: BenQ G2222HDL

Helaas heeft mijn scherm een dode subpixel die altijd kleur geeft en voornamelijk zichtbaar is op donkere kleuren en zwart. Daarom beeldkwaliteit 7.
Op zich is het beeld verder wel goed en kleuren zijn ook goed. Beeld is goed via het menu in te stellen.
Design is fraai vormgegeven. Had wel een dunner scherm verwacht, omdat dit een LED is.

De overstap van 19 inch naar deze 21,5 inch moet even wennen. Heb wat moeite met de aanbevolen resolutie 1920 x 1080 60Hz. Bij die resolutie is alles een beetje te klein en niet fraai, ook niet bij lettertype grotere schaal 120 dpi. Heb nu de monitor ingesteld op resolutie 1360 x 768 60Hz en dat geeft bij standaard schaal 96 dpi al grotere letters.

hjee 28-01-2011
Geschreven voor: BenQ G2222HDL

Prachtig mooi beeldschermpje voor z'n prijs. Heb hem nu ongeveer 8 weken en hij bevalt me zeker!, ik ben zelfs van plan om er nog één bij te kopen! Zeker een aanrader.

prof's:
- Mooi helder beeld (aan te passen aan voorkeur)
- gemakkelijk te bedienen.

down's:
ronde platvorm is wat on-nodig breed en lomp.

Darian 14-01-2011
Geschreven voor: BenQ G2222HDL

Op 10-01-2011 heb ik 2 LED schermen (BenQ 21,5" G2222HDL en LG 22" E2240T-PN) bij Komplett bested. IK kon heel makkelijk miijn keuze maken. BenQ was overduidelijk de winaar. Niet alleen het beeld scherp en kontrast goed is, maar ook qua uiterlijk is hij heel mooi. Rechtsonder heeft BenQ een instelling paneel die op foto lelijk overkomt, maar in echt is niet zo. Heeft een strak en dunne rand en voelt (in tegenstelling tot LG E2240T-PN) degelijk.
Ik gebruik hem via analoge aansluiting (VGA) want mijn laptop heeft geen DVI uitgang, maar het resultaat is boven mijn verwachting.

jvdbijl 30-12-2010
Geschreven voor: BenQ G2222HDL

prima scherm moet effe wennen aan breedbeeld,verder aan sluiten en draaien maar prima scherm voor een goede prijs een echte aanrader