Samsung SyncMaster 2443BW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 2443BW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Glenn Quagmire 14-09-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2443BW

Mooi scherm en niet te duur. Eén keer is hij kapot gegaan, toen heeft men hem bij Samsung gerepareerd en dat is allemaal goed gegaan. Een klein nadeeltje is dat het scherm niet zo heel hoog kan worden afgesteld. Maar dat heb ik opgelost door de voet op een paar telefoonboeken te zetten.

Anoniem 07-06-2011
Geschreven voor: Samsung Syncmaster 2443BW

Niet te duur en heel mooi scherm. geeft een fantastisch beeld en vooral de resolutie 1920 x 1200 sprak mij erg aan.

rfbonte 27-01-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2443BW

Grote monitor voor een kleine prijs. 16:10 in resolutie 1920x1200.
Mooie smalle rand, kan goed gebruikt worden om meerdere naast elkaar te zetten (al wordt je werkblad dan wel erg groot).
Je kunt de monitor ook draaien, om bv een document rechtop weer te geven. Als je dat doet wordt het plotseling wel een heel grote monitor. Draai contructie/voet is degelijk. Ik betwijfel overigens of iemand dat draaien zal gebruiken. Monitor heeft geen usb aansluiting(en), dus als je draait, dan zul je softwarematig ook je desktop moeten draaien.
Ik heb de bijgeleverde software niet geïnstalleerd, dus weet niet of het daarmee kan. Voor zover ik weet is het geen standaard functie van Windows 7.
Aardig detail, de knoppen die op basis van aanraking werken, zoals je meer ziet bij Samsung.

Modeltreintje 18-09-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2443BW

Mijn zoektocht naar een nieuwe monitor had enkele eisen: Groot (24 inch), resolutie 1920 x 1600 (oftewel 16:10 i.p.v.. 16:9), draaibaar, kantelbaar en in hoogte verstelbaar. De 2443 diet dit alles. En zelf beter dan verwacht.

De 2443 is perfect! Hij is in de nieuwe versie zelfs nog een stukje beter dan die van 2008. De beeldkwaliteit is boven verwachting, zeker voor dit formaat en de techniek.

De 2443 kan 90 graden gedraaid worden zodat je ook verticaal kunt werken (handig voor tekstdocumenten of programmeerwerk) en hij komt compleet met VGA- en DVI-kabels.

Na een lange zoektocht was dit makkelijk de beste keus. Ik raad deze monitor iedereen aan! Verreweg de beste prijs-kwaliteitverhouding.

martin6699 29-01-2009
Geschreven voor: Samsung Syncmaster 2443BW

Deze monitor verving de Samsung 930DF MultiSync.
Ik was al meer dan een jaar zeerv tevreden over de kwaliteit van de Samsung monitoren. De MultiSyncs hadden een zeer fraai beeld en prima specificaties. Een sobere, matte monitor met een prima beeld. De keus voor een volgende monitor was dus niet zo moelijk. Ook deze monitor stelt niet teleur. Vertrouwde kwaliteit, probleemloze monitor met, naar mijn mening, de beste prijs/kwaliteit verhouding op de markt.
Kortom, een regelrechte aanrader.

Erwin-1968 17-12-2008
Geschreven voor: Samsung Syncmaster 2443BW

Ik heb meerdere schermen bekeken, oa de Samsung T240(HD). Het design van de 2443BW spreekt mij erg aan, geen spiegelende rand, maar mat zwart, weggewerkte toesten en smal. De instel mogelijkheden zijn zeer groot, eerder te groot naar mijn zin. In de winkels heb ik geen kwaliteitsverschil gezien met de T240 en ben ik zeer tevereden over de beeldkwaliteit.

Bovendien heeft dit scherm een pivot-functie en is deze in hoogte verstelbaar (een pluspunt tov van de andere schermen). Dat dit scherm geen speaker heeft, vindt ik geen minpunt. Ik gebruik toch losse speakers.
Bovendien is dit één van de goedkoopste 24inch schermen. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Jay Shoe 07-12-2008

---------- update review ----------
Inmiddels heb ik een nieuw scherm gekregen.
Deze is gelukkig trillingvrij.
Weer geen pixeldefecten. Wel heb ik de indruk dat ie iets meer backlightbleeding heeft dan de vorige maar in de praktijk heb je daar geen last van.
Ik zit erover na te denken om er nog een te kopen en die als Full HD tv te gaan gebruiken icm een stille kleine pc.
Dat ik een lagere score voor de vormgeving geef wil niet zeggen dat ie lelijk is. Het is gewoon geen spannend ontwerp maar puur functioneel.

---------- oude review 25-11-2008 ----------
Het scherm net binnen. Eerst heel blij vanwege het 24 inch formaat.Helaas na enkele dagen voel het scherm spontaan uit en het beeld flikkerde enorm.
Uitgeprobeerd op een andere pc maar helaas nog steeds een ontzettend flikkerend beeldscherm. Hij is in Oktober 2008 in Roemenie in elkaar geschroefd. Dat is niet goed gebeurd helaas.

niek1974 27-11-2008

Ik heb het scherm nu 1wk thuis
het scherm is mooi, heb hem trouwens met pixel garantie gekocht. Mooii groot scherm met een redelijk goede behuizing. alleen heeft het scherm behoorlijk harde(neon) (samsung eigenschap) kleuren en is zwart niet echt zwart. dat is nog blijkbaar standaard bij NT-panels. Ik vindt alleen de kijkhoek klein,je moet er recht voor zitten, anders is het boven deel donkerder als het onder deel, maar ja wat wil je voor zo'n prijs. De knoppen zijn echt bud, werkt geheel niet handig. het is dan wel strak weggewerkt. magictune wordt er standaard bij gekocht, je zou daar de OSD scherm mee kunne bediennen, maar niets is echter waar, alleen met een oud type GPU kaart(nvidia) kan dat, staat ook op de side van samnsung welke kaarten ondersteund worden. maar daar kom je pas achter, in mijn geval als je hem hebt gekocht. samsung geeft de schuld aan de de GPU leverancier, tja van het kastje naar de muur ... ook heef het scherm geen USB hub, wat ik hier en daar gezien had. er zit ook geen beugel bij om de kabels te kunne bundelen. Verder is de resolutie super, behuizing strak en kan die roteren en in hoogte versteld worden. de helderheid 300 is voldoende. en de prijs tja ik denk dat de prijs/prestatie deez goed is