Samsung SyncMaster 2333T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 2333T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AB9999 11-02-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2333T

Het is best wel een goede monitor, met een behoorlijk goede beeldkwaliteit. Er is wel bij games en bv. sportfragementen enige sliertvorming (ghosting) te zien dus ik denk niet dat dit scherm geschikt is voor gamers. Maar bovendien geeft een monitor een vervelend en luid zoemgeluid af die voortdurend aanwezig is. Het lijkt onafhankelijk te zijn van de helderheid of contrast of wat dan ook. Ik heb van alles geprobeerd, maar kan niet van het zoemgeluid afkomen. Daarom heb ik de monitor maar weer snel geretourneerd.

H. Ebert 29-01-2011
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 2333T

Door PVA techniek betere kleurweergave. De kleuren zien er voller uit en details die op mijn vorige TN scherm wegvielen zijn nu wel zichtbaar. Op deze pagina 'http://www.brabantwerkt.nl/zoeken.php' staat bijvoorbeeld een grijzige knop met de tekst 'Vind vacatures', die was op mijn TN scherm niet of nauwelijks zichtbaar en nu wel. Bij het aanzetten, met zwart scherm dus is er ietwat lichtlek te zien, bij normaal gebruik valt het niet op. Kortom prima scherm, zeker voor zijn geld. Een minpuntje is, dat er alleen een VGA kabel bijgeleverd wordt, dat is toch wel uit de tijd Samsung! Dus bestel er gelijk een DVI kabel bij, anders kost het twee keer verzendkosten.