Apple touch iPod touch 32Gb

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple touch iPod touch 32Gb op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dokter B. 23-01-2014
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Super produkt zolang er maar niets aan kapot gaat. Alle 3 mijn kinderen hebben een ipod. In totaal 3x scherm moeten laten repareren ondanks dat er een hufterproef hoesje om heen zit. Kosten 70 euro per keer en 1x de oplaadpinnetjes krom doordat de plastic geleiding afgebroken was. Hier kon mijn dochter niets aan doen. Kosten 133 euro en dus niet meer laten maken.
Nogmaals super mooi produkt met legio mogelijkheden en verdiend een hogere score dan een 5, maar wel super snel kapot en dan heb je niets aan 4x een 9 voor Geluidskwaliteit, Mogelijkheden, Gebruiksgemak en Vormgeving. Vandaar voor deze punten een zesje en een onvoldoende.

cees f 15-04-2013
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Mijn eerste ipod kocht ik 2,5 jaar geleden, deze ging na 14 maanden kapot, de homeknop deed het niet meer. Was niet te repareren. Nieuwe gekregen via BCC, goede service, maar na de laatste update is deze nieuwe elke dag mijn wifi kwijt zodra ik hem van de lader afhaal. Steeds weer opnieuw mijn wachtwoord ingeven. Heb hem op het toestel al hersteld en ook via itunes, maar niets helpt. Ook router hersteld, geen succes. Garantie zit er niet meer op, dus dure grap. Ik heb dus geen hoge pet van Apple kwaliteit.
Mijn Asus tablet en Samsung Galaxy telefoon (beide android gelukkig) hebben hier totaal geen last van. Het is dus een Apple probleem.Voor mij is dit het laatste Apple product wat ik heb gekocht, duur en niet betrouwbaar.

Lucgbaba 28-05-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Ik heb de ipod touch nu anderhalf jaar. Ik kan hem jullie allemaal aanbevelen. Het is echt in een woord fantastisch. Synchronisatie met iTunes is helemaal niet nodig, je hebt gewoon apps dat je muziek kunt downloaden gelijk op je ipod en het kan afspelen. De accu is goed. De mogelijkheden zijn eindeloos en je hebt genoeg apps in de App Store om je zoet mee te houden. Kortom Kopen!

eeopd 16-01-2012
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Ben sinds een paar weken in het bezit van een ipod touch 32 GB. Echt, prachtig apparaat. Beeld is top (960 x 480px is erg scherp), geluid van de speaker wat minder, maar de oortjes die er bij zijn geleverd in het pakketje, zijn wel goed.
Nadeel is wel dat, in de Apple appstore, een groot deel van de apps (ongeveer 70%) betaald zijn en apple staat het niet toe allemaal aanpassingen te maken op je ipod (themas enzo). Ik heb heb mijn ipod nu daarom gejailbreakt, zodat ik er nog meer mee kan. Gebruiksgemak is ook goed, multitasken (afsluiten van apps, wanneer er niet genoeg geheugen meer over is) doet iOS voor je, dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.

De camera is iets minder, maar is ook wel goed, goed genoeg om af en toe een fotootje te maken.

Af en toe moet ik m'n ipod opnieuw opstarten, maar dat komt waarschijnlijk door de jailbreak.

Batterij is ook wel goed, wel moet je even dingen als bluetooth enzo uitzetten, want dat kost allemaal stroom.

Al met al vind ik het een goed apparaat.

fbslp 10-12-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Ik ben sinds oktober 2011 in bezit van een mooie Ipod Touch. Mijn Apple Touch 32Gb doet het niet op mijn Bose sound system. Apple geeft aan dat het bose niet ondersteunt.

Overigens doen mijn oudere I-pods het wel op het docking station.

Jeroen266 08-11-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Super mooi aparaat een echte aanrader
deze ipod heeft zeer veel mogelijkheden
zoals msn,hyves,facebook makkelijk in bediening
scherm is mooi groot en regeageerd snel
de camera die erop zit laat wel een steek vallen met een vga camera en de batterij die vrij snel leeg gaat tijdens veel gebruik dit is wel een beetje jammer.
maar verder is dit een geweldige aparaat ik ben er erg blij mee.

Harold1993 11-07-2011

In 1 woord: schitterend.
Ik heb alles (geluidskwaliteit, mogelijkheden, gebruiksgemak en vormgeving) met een 10 beoordeeld, op degelijkheid na. Dat heb ik een 9 gegeven, omdat de iPod af en toe vastloopt. Als Apple hier zo veel mogelijk aan doet, zal dit product nog vaker verkocht gaan worden. Dit vastlopen komt echter ook zeer weinig voor.

Een kleine, maar zeer handige vernieuwing aan dit apparaat zou zijn: plaats er een flitser op. Als het in de toekomst mogelijk wordt, zou de camera ook iets scherper mogen (hoewel hij er in mijn ogen voor een niet-fototoestel-apparaat prima mee doorkan).

LET OP: als er schade aan de iPod is waar jij niks aan kon doen; je krijgt een nieuwe (aan reparaties doen ze niet meer). Hiervoor is geen verzekering o.i.d. nodig, gewoon service van de zaak. Het kan ook voorkomen dat je hem ongerepareerd terug krijgt met een rekening van een kleine 40 euro onderzoekskosten, maar dit is alleen het geval als Apple beoordeelt dat jij wel degelijk schuldig bent aan de schade. Oftewel: Apple levert in mijn ogen ook een prima service.

Tip: koop altijd een hoesje voor eromheen, dat is goedkoper dan een verzekering ;-).

S. Aartsma 09-05-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Deze ipod touch is echt een geweldige uitvinding. Ik gebruik hem heel erg veel en ben er super tevreden mee. Alleen is het jammer dat de ingebouwde speaker niet echt een goede geluidskwaliteit heeft.
Hij is zeer gemakkelijk in gebruik en is goed vorm gegeven, zoals altijd bij Apple.

Grepolis27 07-02-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Super apperaat :) heeft veel mogelijkheden het is super goed te besturen en je kunt er alles mee eigenlijk is dit een iphone zonder telefoon. de vormgeving is mooi voelt lekker slank aan in de handen. je kunt veel gratis apps in de de app store kopen maar er zijn ook veel betaalde apps. de interne luidspreker is ook nog best goed en de oortjes ook. de camera is best goed maar een fotocamera is gewoon beter dat is te begrijpen :)
in een woord SUPER

mcmano 07-02-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Geweldig apparaat! Was eerst altijd anti Apple maar ben nu echt een fan! Zeer mooi beeldscherm en geluid. Veel apps beschikbaar. Enige nadeel is dat je verslaafd raakt aan je gadged. ;-)

johan111 30-01-2011
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

In tegenstelling tot wat in de vorige review staat vind ik dat de geluidskwaliteit ook met een goede koptelefoon niet in de buurt komt van een goede mp3-speler. Als je dus alleen op zoek bent naar een apparaat om muziek te beluisteren dan zijn er veel betere en veel goedkopere mp3-spelers te vinden.

Verder is het een geweldig apparaat. Zoals door anderen al gemeld zijn de mogelijkheden enorm, vandaar de 10. Ik heb de handleiding nog niet open gehad en dat is eigenlijk ook niet nodig, vandaar de 10 voor gebruiksgemak. Vormgeving is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vind hem er mooi uit zien, maar het kan natuurlijk altijd nog mooier, vandaar geen 10 maar een 9. Om de degelijkheid te beoordelen heb ik hem nog te kort, vandaar geen beoordeling.

mrhpijl 06-01-2011

Hallo,

Ik heb deze iPod Touch 4 32GB ongeveer een anderhalf maandje in huis. Ik ben er zeer over te spreken!

Ik heb geluidskwaliteit een 10 gegeven. Dit is omdat andere reviewers hem hebben beoordeeld met de bijgeleverde Apple oortjes en een 6 of 7 hebben gegeven. Dan hebben ze de iPod wel tekort gedaan als je het mij vraagt dus een 10 om het een beetje te compenseren. Ik vind dat je dat niet kan beoordelen zonder een goede hoofdtelefoon. Ik heb een Sennheiser HD 218 gekocht en het geeft super geluid!

Mogelijkheden heb ik ook een 10 ingevuld. Er zijn héél, héél veel gratis en betaalde apps te krijgen in de App store. Je kan de gekste dingen bedenken en je vind ze in de App store. Het kan eigenlijk hetzelfde als de iPhone 4!

Gebruiksgemak ook een 10. Het is gewoon makkelijk te bedienen, het touchscreen werkt super fijn. Het gaat vloeiend en in en uit zoomen op bijv internet is heel makkelijk. Dat is de 10 echt meer dan waard!

Vormgeving ook een 10, maar dit is eigen mening. Heerlijk dun en lekker in de hand. Een iPhone maar dan dunner!

Degelijkheid geef ik een 7: Hier is de reden:
Ik was aan het internetten, batterij was half vol (niet half leeg:P). Toen vergrendelde ik het scherm, zonder Safari, waar 8 tabbladen open stonden, af te sluiten (Apple internetbrowser) Toen kreeg ik hem niet meer aan. In geen mogelijkheid! Hij reageerde ook niet toen ik hem aan de computer aansloot. Pas later in de middag toen ik hem probeerde aan te doen, zei hij dat hij aan de stroom moest. Toen heb ik hem aan de lader gelegd deed hij het weer normaal. Dit heb ik 4 keer gehad. Alle keren zat er nog zat stroom in en ook stond Safari open. Kan toeval zijn, misschien niet. De 2e keer had ik ongeveer 1 week na de eerste keer, de 3e keer had ik ook een week na de 2e keer en de vierde keer 1 dag na de 3e keer. Als dit aanhoudt stuur ik hem terug naar Apple. Maar ik let er nu op dat ik altijd Safari afsluit voordat ik hem vergrendel en sinds dien geen problemen meer gehad.

Batterij: Hij kan je voor 40 uur van muziek voorzien! (Consumentenbond zegt 52 uur, twijfel daaraan) Dus meer dan zat voor een lange rit of vlucht. Op internet doet hij het 4.5 uur.

Voor de rest helemaal geen problemen! Super ding!

Hier + en min op een rijtje:

+ Super beeld. Een video is een feest met het Retina scherm!
+ Batterij is redelijk goed
+ Geluid is super (Met aangeschafte Sennheiser HD 218)
+ Hij is zo dun. Elke keer dat ik hem in mijn handen heb vind ik het weer een wondertje dat zoveel functies in een apparaatje van 7mm dik kan zitten!
+Het filmen in HD is geweldig. Op de computer ziet het er prachtig scherp uit en het geluid van het filmpje is ook fantastisch, er zit zelfs bas in het geluid van het filmpje! (Heb ik getest in de auto met de radio op bass voluit)
+ Gamen gaat heel goed op de iPod. Als je wat tegoed koopt voor in de App store en je koopt een bekende game (bijvoorbeeld Need for Speed op Call of Duty) heb je een super game op zakformaat!
+ Internet via Wi-Fi gaat leker vlot. Het begint zeker niet te vervelen

- De problemen die ik eerder uitgelegd heb. Ik denk dat het gewoon een vastlopertje is met Safari. Ik denk dat het wel goed komt. Anders ga ik ermee terug naar Apple.
Verder kan ik geen minpunten bedenken

Kortom: Als je het geld ervoor over hebt, echt DOEN! Het is een superaankoop. Als je twijfelt na het lezen van mijn review vanwege de beschreven problemen; trek je er niet te veel aan en gewoon kopen!

Als ik hem een half jaartje heb, meld ik me weer met mijn nieuwe ervaringen

Ik hoop dat je wat aan mijn review hebt!

Groet, mrhpijl

Ronald1959 11-11-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Gewoon een heel goed ding. Kan alleen niet bellen, maar voor de rest is het net een iPhone 4. Zeer mooi scherm, snel en heel gebruiksvriendelijk.
Je kan een hoesje kopen met simkaart speciaal voor de iPod. Dan kan je er ook mee bellen. Over een maand of 6 is het abonnement afgelopen en koopt mijn dochter zo 'n hoesje. Goedkoop simkaartje en geld bespaart.

patrick hoff 07-11-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Natuurlijk is het design en het gebruikersgemak de grote aantrekker van dit apparaat. Ik heb beter geluid gehoord, maar het beeld is ongelooflijk. Echt een topper voor video.

vincentabee 05-10-2010

---------Update review, 5-10-2010----------
Het Heeft een ratina display dus het is krasvrij en vetrij alleen dat vetrij is gelogen vind ik en heeft goede foto's alleen niet inzoomen moet je video is 720p dus HD dus mooi facetime is ook mooi engeluid zit elke keer onder je hand dat demp dus ... ontwerp maar lekker dunner dan de vorige versie en had al 4sep had bij apple besteld met inscripsie heosjes zijn er niet wel bescherm stikkers

--------1e review, 2-10-2010---------
Ik had het bij Apple bestelt dus had hem al heel vroeg het Fatima scherm is heel erg scherp camera is 0.7mp maar Can hd filmen dus ik film alleen nog alsnog mooi kwaliteit en FaceTime is mooi kwaliteit achter kant krast nog steeds scherm is tegen krassen dus gen folie maar wel hoesje maar die zijn nog niet verkrijgbaar scherm is vetvrij volgens Apple maar dat is niet waar geluid is slecht het zit precies waar je Hansen moeten zitten voor gamen

ojevaar 15-09-2010
Geschreven voor: Apple touch iPod touch 32Gb

Sinds gisteren in het bezit van de Ipod Touch 4. Het scherm is beduidend scherper als de 2e generatie die ik had. Ook hebben ze het geluid verbeterd t.o.v. de 2e generatie. Camera en video werkt goed. Voor zover nog geen spijt dat ik deze gekocht hebt. Had wel een vastloper, scherm bleef hangen. Het model is slanker dan de 2e generatie, alles ziet er goed uit.