Garmin 3490LMT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin 3490LMT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Yrrah64 05-02-2012
Geschreven voor: Garmin 3490LMT

Mijn kennismaking met de Garmin Nuvi 3490 is teleurstellend. De kaartopbouw is langzamer dan bij mijn 8 jaar oude TomTom Go 700. Straatnamen worden minder duidelijk uitgesproken dan ik bij de TomTom gewend was. Adressen die soms al meer dan 10 jaar bestaan, staan er niet in. De aangegeven snelheden kloppen regelmatig niet. Ook ben ik al een paar keer een doodlopend zandpad of een doodlopende straat ingereden. Daarnaast is herberekening niet uit te zetten (in tegenstelling tot de motornavigatiemodellen) als je zelfgemaakte routes na veel moeite uiteindelijk hebt kunnen importeren en wordt onroute niet meegeleverd. De mogelijkheden van dit apparaat zitten ook in een apparaat onder de 100 euro. De rest betaal je voor de vormgeving. Of je dit er voor over moet hebben is de vraag. Dit gaat op voor de LM en de LMT. Wel mooi is dat je lifetime updates bij bepaalde modellen krijgt, maar dit rechtvaardigt voor mij ook niet de relatief hoge prijs