Garmin nüvi 50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

skoda 1 16-10-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 50

Wat een toppertje,na 4 jaar tomtom is dit echt een perfecte navigatie, duidelijk groot 5 inch scherm, makkelijk te updaten,
gemakkelijke,bediening,erg handig rijbaan begeleiding,duidelijk en rustige stem,kortom ik ben hier meer dan tevreden over.

Marcelstone 18-12-2012

Beste Skoda,

Zitten de vaste flitspalen er ook in? Ik kan dit namelijk nergens vinden. Kan de Garmin snel verbinding met de satellieten maken?

Grt Stone

heuvel4 07-07-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 50

Gekocht vanwege goede recensies en aanbieding bij Halfords.
Registreren (via Internet Explorer), kaartupdates en software updates gaat goed en eenvoudig.
Apparaat goed en makkelijk in gebruik.
De stem: een rustig sprekende “belgische dame” (?).
De handleiding (nederlands) is via de website van Garmin te downloaden.
Min puntjes tot nu toe (niet te wijten aan Garmin ?): een nieuwe wijk (en straatnaam dus) welke een jaar geleden klaar was (opgeleverd) wordt niet gevonden. Niet op postcode en niet op straatnaam. Ondanks dat ik de laatste kaartupdates had geinstalleerd.
Ook uitgeprobeerd: van de route afwijken, en na automatische herberekening van de route, stuurt
“de stem “en route je een heel andere kant op, terwijl een andere (en kortere route) voor de handliggend was.

Waarom zou je eigenlijk nog kaart-updates moeten aanschaffen (kopen) ???

Kortom: een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor de Garmin Nuvi50.

TS67 26-06-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 50

Prettig formaat scherm, makkelijke bediening, helder geluid en snelle reactie op gps signaal.
Verscheiden keren naar volle tevredenheid gebruikt.
Registreren van de Nuvi 50 wilde niet goed lukken. Verschillende browsers geprobeerd. Snelle en adequate ondersteuning van Garmin medewerkers. Hebben op afstand product geregistreerd.

Dinkys 25-06-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 50

Na een teleurstellende Mio M410 gekozen voor de Garmin nüvi 50 met lifetime updates.

De nieuwe Garmin stem (Lieke) klinkt veel beter dan Claire.

Toestel ziet er mooi en degelijk uit.
5 inch is lekker groot.

Over de batterij kan ik nog weinig zeggen. Na een ritje van 35km was er 1 accustreepje weg.

Binnenkort zal ik een update review plaatsen.

WimGLD 29-05-2012
Geschreven voor: Garmin nüvi 50

Het Carmin navigatie systeem de Nüvi 50 + Lifetime heb ik nu twee weken kunnen uitproberen. En ik moet zeggen dat ik blij ben met de keus die ik gemaakt heb. Zowel van het navigatie systeem als van de webschop van Media Markt. Ik ben vorig jaar voor een Tom Tom gegaan, die werkte op zich wel goed. Alleen de menu’s en de instellingen zoals het opzoeken van een adres, of een andere instelling vinden voor de snelste route enz. daar had ik moeite mee. En dan het spammen wat Tom Tom doet met updates daar hou ik ook niet van. Om die reden heb ik gezocht en gevonden wat ik zoek. Een makkelijk bedienbaar systeem en met Life time updates. Daar heb ik nu al plezier van, 4 keer per jaar een gratis kaart update dan kom ik niet voor verrassingen te staan. Ik heb al ervaren dat het werkt. Voor een adres in Dordrecht ben ik via de Nüvi 50 + Lifetime gaan rijden. De winkel waar ik heen ging gaf aan dat ik niet op de Tom Tom moest rijden, omdat hij ervaren heeft dat men dan verkeerd op het nieuwe adres aan zou komen. Hij had al een duidelijke route op zijn website gezet. Ik wilde toch eerst vertouwen op de Nüvi 50 + Lifetime en ik had geluk, hij heeft me in de nieuwe wijk tot aan de voordeur van het bedrijf gebracht. Geweldig, zonder problemen heb ik er naar toe kunnen rijden. Het enige wat beter kan is een gebruiksaanwijzing, ik moest alles uitvinden via de website van Carmin en dat is voor een leek moeilijk te vinden. Maar het is me wel gelukt de Lifetime software te downloaden en het werkt hierna als vanzelf. Een grote aanrader, ook Media Markt leverde het product binnen 24 uur af. Een echte aanrader is het.

jannemannu 28-09-2012

Beste Wim GLD ik ben net ook eigenaar geworden van de Garmin nuvi 50 ...Kan handleiding niet vinden op de site van Garmin. En hoe weet ik dat ik een +lifetime heb....?? Kun jij mij op weg helpen...
Gr . Jan GLD