TomTom Start 20 Family Edition

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TomTom Start 20 Family Edition op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

PR Eggink 08-07-2013

Als er een weg is opgebroken dan wordt dat niet mee genomen ook als je voor dat je vertrok een update hebt gemaakt. Dit verbaasd me ik ging er van uit dat werk aan de weg wel mee genomen zou worden.

En een paar keer ben ik gewoon de verkeerde kant opgestuurd. Neem de tweede afslag op een rotonde als er geen 4 zijn maar drie afslagen zijn dan is het onduidelijk.

Hou links aan vind ik ook een beetje vage term.
Je kan bij TomTom de update kopen geldig voor een jaar dan verwacht je dat je de laatste gegevens hebt dat is dus niet waar zie wat ik in het eerste stuk heb geschreven.

Wat ook niet altijd klopt zijn de max snelheden geeft tussen Amsterdam en Den Haag 130 km aan waar op sommige stukken maar 80, 100, 120km gereden mag worden.