Mio C520 Europe, BT, MioMap v3.3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio C520 Europe, BT, MioMap v3.3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AdriNav 01-07-2008

De Mio c520 is een prima apparaat, zij het dat de menu's soms nogal traag reageren. Het beeld is goot en helder en de kaarten zijn gemakkelijk te lezen.
Het enige nadeel betreft de actualiteit en het upgraden van de kaarten; hier laat Mio het hopeloos afweten.
Zo heb ik zelf de c520 aangeschaft in augustus 2007 (kaartmateriaal 2007.1) en wilde er deze zomer mee naar Hongarije. Aangezien alleen de kaarten van west-europa zijn voorgeinstalleerd, heb ik die van oost-europa maar besteld. Deze zijn na 7 weken nog steeds niet geleverd en de vraag is of deze sowieso nog te leveren zijn! Ook op de website van Mio wordt hier behoorlijk geheimzinnig over gedaan. Houd hier dus terdege rekening mee als je de Mio op vakantie wilt gebruiken! Omdat ik geen genoegen neem met het feit dat Mio de consument in de kou laat staan, heb ik de kaarten inmiddels maar langs 'alternatieve' weg erop gezet. Conclusie: prima apparaat, waardeloze ondersteuning bij kaartupgrades.

Lamibk 18-06-2008

prima apparaat. Op de parkeerplaats direct uitgeprobeerd. Kwam er snel achter dat de raambevestigings beugel kapot was. (nieuw uit doos) direct kunnen ruilen gelukkig. Het apparaat werkt erg goed. Direct firmware update geinstalleerd via internet. Dit komt de muziekweergave ten goede (was eerst een beetje schokkerig af en toe). Ook direct alle nieuwe flitspaal info erop gezet. Software is behoorlijk intuitief. Apparaat ziet er ook erg mooi uit. In eerste instantie ging ik voor de Moov 370 Deze is nieuwer maar heeft veel minder accesoires en mogelijkheden. bij de C520 zit bv een thuislader en een beschermhoes. Ook de functionaliteit is groter dan bij de Moov370. Misschien dat het kaartmateriaal wel iets ouder is (is uit begin 2007) Moov370 en C520 zijn momenteel even duur.

Bram65 14-01-2008

Sinds een paar weken de c520 in bezit. Ik had hiervoor de a710. Ik vind de software van Mio iets innovatiever dan Tomtom. (heb beide meegenomen op vakantie) Diverse software op de pc geinstalleerd, b.v. synchronisatie flitspalen, audio en afbeeldingen transfer en POI loader en alles werkt perfect. (windows XP) Al met al zeer tevreden, alles werkt naar behoren en ik heb geen verkeerde aanwijzingen doorgekregen. Enig puntje is dat af en toe er geen aanwijzing komt. (2x meegemaakt)

lipperts 11-08-2007

heb de mio 1 maand in bezit werkt soms traag met name op cruciale momenten bij autobaanklaverbladen en dergelijke krijgt hij het niet snel genoeg geregeld ben je er dus al langs,heb al een paar keer verhoogde hartslag van t ding gehad,verder de poi,s zijn volgens mij uit de gouden gids van 1988 vele bestaan helemaal niet meer,heb in belgie al voor een tankstation gestaan dat zeker al tien jaar gesloten was,heg geprobeerd t ding te updaten maar dat is nog altijd niet mogelijk,ook nog een pluspunt hij is makelijk te bedienen,ik heb m eigenlijk gekocht omdat hij t mooiste uitzag maarja,als mio nog wat zou doen aan deze zaken is t best een goed ding,we zullen zien wat de toekomst brengt.