Panasonic CN-GP50TC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic CN-GP50TC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Gijs van Doorn 14-01-2009
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

UPDATE KAARTEN VERKRIJGBAAR !

Eindelijk... hij is er... van Navigon/panasonic... met kaarten Q2-2008 Navtec.

Kijk even op;

Ik ga 'm bestellen en zal verslag doen van de kaartupdate.

Waarom de 2 DVD's hebben met 1,8Gb weet ik niet; dit zou toch op 1 DvD moeten kunnen....

EUR.69,= is trouwens wel prijzig !!!

Panasonic ! Zorg voor betere communicatie en kom je afspraken na ! Een tegemoetkoming voor het wachten in de vorm van een lagere prijs had wel netjes geweest !!!

Foksuk70 03-01-2009
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

Een navigatiesysteem van een merk dat graag een graantje mee wilde pikken. Nu te koop voor erg weinig in winkels die van hun voorraad af willen. Het apparaat kan erg veel, maar het ontbreekt aan ondersteuning (zowel web als telefonisch). Zelf iets installeren lukt slechts een enkeling en wordt door Panasonic afgeraden. Bij gevolg zit je met oude software, oude kaarten en krijg je de flitspalenwaarschuwing niet aan het werk. Daarom adviseer ik het apparaat te kopen, te updaten (dat zal niet lukken) en dan terug te brengen. Panasonic zal dan de updates voor jou uitvoeren. Je blijft wel met enigszins verouderde kaarten zitten, en je moet het systeem links van het stuur installeren als je de microfoon (carkit) functie wilt gebruiken. Als je niet tegen een beetje ergernis kunt, dan ben je beter af met een Garmin of TomTom. Maar ook daarvoor geldt: meer functies meer gemier.

zelden zo zout gegeten 30-11-2008
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

In augustus 2008 heb ik dit model gekocht, de software evenals de kaarten bleken behoorlijk verouderd en het flitspalen gedeelte niet eens geinstalleerd.
Ondanks herhaalde pogingen om de software evenals de nieuwste kaarten te downloaden is dit, (zo blijkt nu volgens panasonic) niet mogelijk via internet. Het flitspalendeel is wel te downloaden.
Hun servicepunt moet de update doen, echter, ze doen alleen de softeware en laten de kaart-update ongemoeid.
Volgens panasonic moet ik mij voor een kaartupdate tot Navtec wenden voor prijzen en levering...... Maar het is toch van de zotte dat een nieuw apparaat met oude kaarten geleverd wordt en je vervolgens zelf nieuwe moet gaan kopen!
Panasonic slaat volgens mij de plank behoorlijk mis met een belabberde service. Mailtjes worden niet of pas na een week beantwoord. Mijn vorige navigator (Mio) heeft me uitstekend geholpen en toentertijd zelfs nieuwe kaarten e.d opgestuurd zonder enige kosten. Toen ik een nieuwe Mio wilde bleek deze niet op voorraad en ben ik helaas voor het grotere scherm van Panasonic gegaan.

BBogaard 21-11-2008
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

Na de vakantie de Strada gekocht. Ik gebruik alleen de TMC niet vaak, omdat ik wars ben van draden. Ook het telefoneren middels de bluetooth is niet geweldig. De andere zijde kan jou bijna niet verstaan.
Als je de Strada aan het raam bevestigd, zit hij ook echt bevestigd en schrik je je niet lam als hij van het raam valt (TomTom). Ook in alle mogelijke standen te zetten, waar bij de TomTom slechts een beperkte bevestiging mogelijk was. In de Toyota Verso was dat met de TomTom dus niet te doen.
Duidelijk en groot scherm, waarbij je ook duidelijk km's vooruit kan kijken. Past zich met het zoomniveau aan aan de snelheid. Dat de accu zo lang meegaat is echt top of de bill. Door de naam kopen mensen TomTom, maar deze is stukken beter en duidelijker.
Ook vindt de Strada beter en sneller de satalieten. Herrekenen van de route gaat als een trein.
Uit de doos en werken.

Mondeoman 21-10-2008
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

Ik heb sinds een paar maanden ook de strada en ben er zeer tevreden mee.
Herberekent snel de route, is duidelijk qua stem geluid en mooi groot en duidelijk display.
heb net contact gehad met panasonic alleen de nieuwste kaart update moet nog komen.
Zijn ze nog mee bezig.
Net ge update met de laatste software( heeft wel even geduurd trouwens) maar uiteindelijk wel gelukt.

ggalfa 15-10-2008
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

Prachtig apparaat met 1 van de beste schermen, die er op de markt is. Ik had de versie met TMC aangeschaft en heb hem inmiddels weer terug gebracht.
Na twee dagen probleemloos gebruik heb ik de TMC-antenne aangesloten: op zich is die antenne (een enorm stuk snoer dat je langs de voorruit moet geleiden) niet de meest fraaie oplossing, werken deed ie wel. Op de eerste dag van gebruik met TMC liep de Strada vast als een huis, en dat wel vier keer. Na contact met Panasonic (die een erg matige website en ondersteuning hebben) werd mij duidelijk gemaakt dat het apparaat een update moest hebben. Volgens de Panasonic-hulplijn werd het probleem veroorzaakt door de combinatie van TMC en politiecontroles. Dat kon via hun servicecentrum in Leiden (E-care) worden verholpen. Het apparaat is daar gepatched en toen ik vervolgens weer uit Leiden weg reed, zat ie binnen 4 km. weer zo vast als ene huis. Ik heb hem dus maar terug gebracht en een Navigon aangeschaft. Die heeft vrijwel dezelfde software, onmiddellijk via de website een update van de kaart (bij Panasonic werd een oude kaart mee geleverd en is nog steeds niet duidelijk, hoe wat en wanneer er een update komt) en werkt tot nu toe probleemloos.

c.theulen 14-07-2008
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

Na lang vergelijken de keus gemaakt voor de Strada van Panasonic.
Zeer compleet met 37 landen voorgeinstaleerd.
Geen moeilijke registratieprocedures maar direct uit de doos en werken.
Zeer mooi helder en goot beeldscherm.
Snellen en duidelijke aanwijzingen.
Houder is perfect te richten naar de bestuurder en zit echt muurvast.
Fijne rijbaanweergave en route omschrijving voor afslagen.
Ook een prettige POI menu en veel verschillende mogelijkheden om te kiezen.

Kortom een zeer goed product wat terecht als beste getest is en terecht na 5 TomTom's in de test van de Consumenetnbond een prima 6de plaats heeft voor alle andere A merken.
Panasonic ga zo door.

Gijs v Doorn 09-07-2008
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

Mooi apparaat, goed te bedienen en snel en juiste route-info. Één minpuntje; het volume bij Bluetooth telefoongesprekken is aan de lage kant. Verder is de flitsinfo (vast palen) handig, de re-routing bij files is aardig (behalve bij kleine files waarbij het omrijden soms langer duurt dan de file uit te zitten) en de lange duur van de batterij is een duidelijke plus.

Mark86 11-04-2008
Geschreven voor: Panasonic CN-GP50TC

Vanmiddag de panasonic cn-gp50tc ontvangen en direct getest in centrum van Amsterdam. De panasonic heeft een gps-assistent en dat is ideaal in amssterdam tussen alle hoge gebouwen en tunnels.