Becker Traffic Assist 7977

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Becker Traffic Assist 7977 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

D. Fraaij 29-04-2009
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7977

Heb sinds enkele weken de 7977 in gebruik en heb enkele ritten gemaakt om het apparaat te testen (alleen in Nederland). Ook bewust verkeerde afslagen genomen om te zien hoe ik weer op het goede spoor zou komen. Ik moet zeggen dat alles perfect werkt, de vormgeving is heel fraai, het beeld is mooi helder en groot, de stem is mooi en rustig, de opstarttijd is behoorlijk snel en mijn conclusie is dat de navigatie perfect is. De andere eigenschappen, zoals muziek, foto's en telefoon heb ik nog niet uitgetest, maar heeft voor mij minder belang.

Mr. Leen 03-01-2009
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7977

Net terug uit Roemenië. Becker reageerde onderweg af en toe als een vervelende schoonmoeder. Let op! Let op! Let op! soms wel drie keer in een kilometer. In Hongarije ging hij echt de mist in: Waar je normaliter de E60 zou volgen tussen Budapest en Oradea stuurt Becker je maar liefst 150 km om, hij weet de weg niet! Alle snelheidsaanduidingen had ie zowat mis! Een afgang! Ik neem de volgende keer m'n schoonmoeder mee.

wim46 30-11-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7977

Ik heb sinds enkele dagen de 7977 in mijn bezit en heb er nu al enorme spijt van. Optisch is het een zeer mooi apparaat maar de productinformatie van becker klopt niet nl heel europa is niet op de 2gb sd kaart te zetten, terwijl het wel in de productinformatie staat. De hele kaart van europa heeft een grote van 2020.66mb terwijl de sd kaart maar 2gb heeft dus je moet een keuze maken of zuid europa erop zetten met een grootte van ca. 1.8 gb of noord europa met eenzelfde groote van 1.8gb maar dan vallen of de scandinavische landen af of spanje en portugal valt af.
Volgens becker kun je geen 4gb sd kaart gebruiken omdat deze niet compatible is. Verder krijg je een cd erbij van navigon om de flitslocatie's te installeren maar die krijg je niet geinstalleerd dus van begin al problemen dus en dan nog maar afwachten wat nog komt. Ik heb nog 3 dagen om het toestel terug te brengen en geld terug te vragen en zal dit ook doen. Heb met becker contact hierover gehad en die zeggen dat ik maar een 4GB SD kaart moet kopen als ik heel europa erop wil zetten terwijl ze dit in de handleiding afwijzen, en wie betaalt die extra kosten.
Dus GEEN AANRADER.

marc1966 19-10-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7977

Heb nu sinds een paar dagen dit apparaat, en al flink getest, en ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb, er zit bluetooth op en dat werkte meteen met mijn nokia telefoon, ook de USB aansluiting om via een usb stick al je mp3 s op te zetten en af te spelen werkt perfect.Het snel vinden van de satellieten is ook vele malen sneller alsmede de berekening van de route dan de voorganger die ik had, nl de 7988 highspeed.
Ook het duidelijke touchscreen werkt gemakkelijk, je hebt in een mum van tijd door welke afbeelding voor wat staat.Wat ik ook makkelijk vond is dat je kunt navigeren en tussentijds een telefoontje kunt plegen, of mp3`s beluisteren via de aangesloten usb stick.Ook een detail wat ik leuk vond is dat de muziek getemperd wordt op het moment dat ze een aanwijzing geeft. of POI bekijken die op je route liggen of plaats en weer heel gemakkelijk terug komt op het navigatie gedeelte.
Reality view werkt ook goed, verkeerd rijden kan echt niet meer, soms laat het deze view niet zien terwijl je het wel zou verwachten.
Heb deze samen met mijn becker cascade 7944 getest, en ze gaven beide dezelfde aanwijzingen door.
Mocht de bestemming er niet tot op de laatste meter erop staan kun je heel eenvoudig nadat je bent aangekomen deze coördinaten opslaan zodat je een volgende keer niet meer hoeft te zoeken,tenzij je vooraf de coördinaten hebt gaat het wel gemakkelijk, wat ik echter vreemd vond is dat de coördinaten die bijv in de tomtom staan niet hetzelfde zijn als voor deze Becker.

Conclusie: Wederom een top product ( ben toch een beetje verslaafd aan becker geraakt, is inmiddels mijn 4e becker)

Pluspunten:Eenvoudige bediening- efficiënt- veelzijdigheid.
Minpunten: kan er geen bedenken op dit moment van schrijven