JVC KD-NX5000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-NX5000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Daantjo 28-06-2009

Hallo,

Ik heb deze radio nu een aantal maanden in bezit. Hij bevalt prima! ik heb ook de bluetooth adapter erbij voor de mobiele telefoon. Geluid is goed maar wel enige ruis via bluetooth connectie.

Navigatie werkt goed, hoewel een update noodzakelijk is op het moment.

enige wat mij niet erg bevalt is dat de shuffle functie niet helemaal goed werkt van de muziek op de harde schijf.

Let ook op trouwens dat de firmware update (2.0) 130 euro kost!! hoewel na een beetje zoeken kan je deze updates 2de hands kopen op bijvoorbeeld makrtplaats.

al met al erg tevreden over het apparaat, met enige redelijke software/electronische kennis makkelijk te bedienen.

Inbouwen zelf gedaan. makkelijk zat in mijn geval (VW passat) gewoon kwestie van stekkers inpluggen...

mvg

Daan

Gert-Jan42 12-10-2008
Geschreven voor: JVC KD-NX5000

Sinds april 2008 in naar alle tevredenheid in bezit. Geweldig wat dit apparaat allemaal kan! Super handig die harde schijf: de hele cd-collectie staat er inmiddels op en daarmee is het problem van losse cd's meenemen voor eens en voor altijd opgelost. Het verdient wel de aanbeveling om eerst je cd's om te zetten naar een mp3-cd: het kopiereen is dan in enkele minuten gebeurt. Handig navigatiesysteem (inderdaad wel wat verouderde kaarten -minpuntje- maar wel goed bruikbaar). Ook makkelijk dat je het navigatiesysteem tegelijkertijd kunt gebruiken tijdens het afspelen van je muziek (van radio, harde schijf of cd/dvd). Alle lof voor JVC want nog nooit was er zo'n complete alleskunner voor in de auto.

Gouda 28-01-2008
Geschreven voor: JVC KD-NX5000

Apparaat tot volle tevredenheid vanaf 1-11-2007 in bezit.
Voldoet aan alle eisen, alleen is het onverteerbaar dat de gebruikte navigatie kaarten niet up to date zijn. Als voorbeeld: de weg langs het Noordzeekanaal van IJmuiden naar Amsterdam die reeds ruim 3 jaar verlegd is, is niet aangepast. Meerdere hiaten gevonden en in contact getreden met JVC. Antwoord van JVC was: U moet contact opnemen met Navteq, want er staat volgens hen duidelijk vermeldt: Navteq on board. Ergo Navteq is de verantwoordelijke. Navteq verwijst direct door naar JVC.
JVC heeft dekaarten gekocht en dat was het dan. Ergo een niet up to date systeem voor toch wel veel geld.

Lekdijk 19-10-2007
Geschreven voor: JVC KD-NX5000

Ik heb de radio sinds juli 2007 in bezit. Ik was in het begin echt lyrisch over de radio maar dat begint al minder te worden. Het display ging al vrij snel stuk maar was prima opgelost. Ik heb nu al een keer gehad dat bij het aanzetten al mijn instellingen verdwenen waren. Ik heb nu regelmatig dat wanneer ik muziek luister vanaf de HDD dat hij aan het einde na het eerste nummer wat er gespeeld wordt (ik heb de HDD meestal op shuffle staan) zichzelf helemaal reset. Hij begint dan weer hetzelfde nummer te spelen en dan gaat het wel goed. Ik word er een beetje gek van.

Ook vind ik het geluid via de bluetooth carkit erg tegenvallen.

Wat me met name tegenvalt is de zichtbaarheid van het display. Met een beetje zon in de auto is het display bijna niet te lezen. En ja...ik heb al verschillende standen van het display geprobeerd maar het blijft triest.

Maar ik heb wel groot respect voor de mensen van JVC. Ongeloofelijk wat die mensen allemaal in 1 DIN weten te stoppen! Petje af!

jolle smits 19-06-2007
Geschreven voor: JVC KD-NX5000

Heb hem er nu een dikke week in zitten en bevalt mij erg goed.
navi werkt perfect(echte test komt volgende maand naar Oostenrijk)

Ook het scherm vind ik erg duidelijk, wat ik niet had verwacht omdat het niet zoon groot scherm is als een dubbel din.
Toestel is erg eenvoudig in te bouwen,maar moet toe geven zitten wel erg veel kabels aan.

Bediening is wel erg omslachtig maar ja ook wel een beetje logisch, zit gewoon alles op dit toestel.
Mooie is dat je geen dvd/cd nodig hebt voor de navi,want die staat op de harde schijf.

Min punt vind ik de begeleiding stem,wel duidelijk maar klinkt een beetje computer achtig.
Waar ik ook last van heb is een vervelende fluittoon maar moet nog uit zoeken of dat in het toestel zit

Tobber1 30-05-2007

Hey,

Heb hem nu een week of 6 maar geweldig dat ding.
Heb nu ook 2 schermen in de hoofdsteun erbij en werkt super navigatie voor en film achter.
Die harde schijf is ook een grote plus geen losse navigatie dvd's echt vet..

Mike Hady 15-08-2016

sorry, ik heb per ongeluk waarschijnlijk meerdere keren deze reactie verstuurd, ik heb ook zo'n toestel. Hij doet het af en toe niet goed, ik wil graag weten of het beeldscherm overal probleem geeft?
groet, mike

lexxie 13-05-2007
Geschreven voor: JVC KD-NX5000

Mooi autoradio. Inbouwen was een eitje. Zit vol met mogelijk heden. Heb er ook een bluetooth adapt. erbij gedaan werkt super. Kan allen in de geluid opties loudness niet vinden. Zal er ook niet in zitten. Navigatie is goed. Duidelijk scherm.

rooky 07-05-2007
Geschreven voor: JVC KD-NX5000

Dit is een zeer mooi toestel met alles erop en eraan.
Navigatie werkt zeer goed en stem is goed te horen.
Het beeldscherm is groot genoeg voor de navigatie. Als je films wilt kijken kun je beter een extra scherm in je auto hangen. Een minpuntje is dat je de kleur van de achtergrondverlichting niet kunt veranderen.
Groot voordeel is de grote harde schijf, daar kun je uren muziek op kwijt.

Officiële reactie van BCC 12-11-2020

Beste M. Sillekens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven.

Groetjes,
Team BCC