Packard Bell Compasseo 620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell Compasseo 620 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

lelici 17-09-2009
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Al een aantal jaren in bezit. In het begin was ik er niet zo tevreden over, maar sinds ik de nieuwe Destinator 7,5 erop gezet heb incl. nieuwe Navteq kaarten, werkt ie als een zonnetje. Geeft keurig op tijd een afslag aan, en slechts zelden een doodlopende weg oid.
Een usb-oplader voor het stopcontact voor 10Euro gekocht, want dat was wel vervelend zonder. Ik heb er laatst een maand mee door Europa getourt, en was er erg tevreden over. Hoe ging dat vroeger ook al weer, he?!!

JorkaSport 10-06-2009
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Leek een leuke aanbieding, echter het eerste exemplaar bleef dood.
Erg coulant bij omruilen, maar dit exemplaar liep binnen 1 dag al 3 keer vast.

Gelukkig met geringe bijbetaling mogen ruilen voor een TomTom One, deze voldoet perfect voor de ritjes die mijn vrouw gewoonlijk maakt!

vaed 24-02-2009
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Aardig apparaatje voor een schappelijke prijs.
Op vakantie in Oostenrijk heeft het apparaatje ons prima naar het hotel gestuurd.
Wel mis ik kaarten voor Oost Europa (Hongarije, Roemenie)
Updates komen sporadisch en je moet aardig zoeken voor je ze vindt.
Updaten van software (met Vista) is ook geen sinecure.
Uiteindelijk toch gelukt.

Wil je graag de nieuwste kaarten, dan kun je beter een ander systeem nemen, maar wanneer je niet al te hoge eisen stelt is dit een prima alternatief.

Mike 1971 10-06-2008

Wat een miskoop.
Dit is al de tweede , nadat de eerste kapot ging binnen de garantie .
Ook met deze alleen maar problemen ,
telkens resetten en opnieuw calibreren(wat soms niet wil lukken)Geluid is ook niet te verstaan.
Nu is de tweede net buiten de garantie ook definitief kapot.
Geen PB meer voor mij.

Gil 05-06-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Leuk apparaatje. alleen tot nu toe nog geen zeer recente nieuwe kaarten update kunnen vinden (meegeleverde kaarten zijn van eerste kwartaal 2006)

Ook leuk is dat je de onderliggende Windows CE 5.0 kan activeren zodat het een soort PDA wordt. De navigatie (Destinator 5.5) kan je dan gewoon blijven opstarten :)

Ook gelukt om o.a.filmpjes af te spelen!

Moet ook mogelijk zijn om andere navigatie software te installeren maar dat heb ik nog niet geprobeerd

kale 06-08-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Ik ben ermee naar Beieren in Duitsland gereden,en hij heeft mij overal zonder problemen gebracht.
Via de POI kom je ook zonder problemen bij pretparken,restaurant's,tankstations ed.
Voor mij geen duur systeem,deze kan alles wat een ander kan zonder extra poespas.
Ook is hij niet zo groot,wordt je blik tenminste niet afgeleid van de weg.

Robbert1980 11-07-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

sinds een week de Compasseo 620 in bezit en moet zeggen dat ie me echt bevalt. Had voorheen geen enkele ervaring met GPSsystemen, maar moet zeggen dat dit echt een heel simpel (positief bedoeld) apparaat is.

De kaartsoftware is lekker uitgebreid en er staat standaard west Europa tot op huisnummerniveau op. Van't zomer hopen dat ie me naar Zuid-Frankrijk brengt.

Wat ik iedereen wil adviseren die ook dit systeem heeft: Als hij goed werkt, doe er dan ook verder niets meer mee.

Dat er geen 220V-lader bij zit is voor mij geen probleem, ik kan hem namelijk ook opladen met mijn gsm-lader (orange spvc500 heeft ook een miniUSB-aansluiting)

Én, en dat is nog veel leuker:

Tip:

Koop een autoradio met USBaansluiting, hiermee kun je het (bijgeleverde) korte USBkabeltje aansluiten op je GPS en je autoradio. Bij mij laad ie nu dus via USB aansluiting van de autoradio en ben ik de standaard autolader helemaal niet meer nodig.
Én, (maar dat is helemaal overbodige luxe) kan ik via de ''aux in'' van mijn autoradio zelfs de nummers (via de koptelefoonaansluiting) afluisteren die om de GPS staan.

Voor de rest ziet ie er gewoon hardstikke mooi uit, zit er een goede (en handig te bevestigen) bevestigingsbeugel bij. Kun je tolwegen vermijden (of zelf te mijden wegen instellen). Zelfs mijn (a-technische) vrouw had na een dag al door hoe je een route moest plannen.

Echte aanrader.

KeesB 27-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Ik ben het volledig eens met Sander Tiems. Een prima apparaat voor een zeer schappelijke prijs.
Hij doet wat ie moet doen en heb nog niets gemerkt van de genoemde zwaar verouderde software Het WERKT toch goed??!!
(Her)berekenen van routes gaat snel en soepel. Route naar bijv. Spanje wordt sneller berekend dan bijv. Route 66 Chicago 9000 of Sony NV-U71T die veel duurder zijn. Flitspalen worden geinstalleerd als favoriet in de betreffende map. Werkt prima, Kijk op flitspaal.nl, daar staat ook een handleiding !

Spraak is wel aan te passen. PB heeft er inderdaad geen standaard mogelijkheid voor. Maar het KAN wel !
Zoek op het internet en gij zult vinden.... :-)
Dat geldt ook voor nieuwe kaarten...... waarschijnlijk ;-)

Enige verwarrende aan de dame in het apparaat vindt ik soms de melding:Sla rechts af.................... na 200 meter. Tijdens die pauze ben ik al driftig aan het kijken waar ik rechtsaf zou moeten. Is niet echt storend want in het scherm staat het ook keurig aangegeven. Is gewoon even wennen.

Fred66 26-03-2007

SLECHT PRODUCT!

Je koopt een PNA navigatiesysteem met zwaar verouderde software.
Hierdoor kunnen bepaalde (nieuwe) straten en huisnummers niet worden gevonden.

Update van Destinator 5.5 naar 6.0 is niet mogelijk!
Destinator heeft geen updates voor de Packard Bell.
De Customer Contact neemt niet eens de moeite om te kijken of er überhaupt wel een mogelijkheid is en
verwijst vervolgens naar een firma (Navteq), die helemaal geen software voor Packard Bell levert.

Ik zou iedereen aanraden om iets meer geld neer te leggen en een beter PNA systeem te kopen!!
Een... waarvan de software wel geupdated kan worden!

Sander Tiems 26-03-2007

Compasseo 620

Voordelen:
- Kan tol wegen vermijden
- Heel west europa op 1 kaart
- Je kunt vanuit Nederland in een keer naar een adres in bijv Spanje rijden, zonder van kaart te wisselen onderweg.
- Je kunt foto's bekijken van een SD/MMC geheugen kaart van je digitale camera.
- Duidelijk scherm
- Zeer goed GPS ontvangst (zelf binen in huis)
- Duidelijke stem
- Makkelijke bediening
- Sneller herbereking
- Zeer compact en mooi design

Nadelen:
- Geen leuke software voor te vinden op het www (zoals andere stemmen etc.)
- Geen thuis lader meegeleverd (kan wel via de USB opladen)
- Accu gaat geen 3 uur mee (zoals aangegeven)
- Als je de kaart Benelux selecteerd kun je geen adres invullen van een ander land. Als je een ander land kiest (bijv Spanje) om daar een adres in te geven, gaat hij automatisch naar de kaart Benelux zodra hij een GPS signaal heeft. Als je dus een adres naar het buitenland wilt invullen moet je er voor zorgen dat hij geen GPS signaal heeft. Dan werkt het.
- Ik krijg de flitspalen niet goed geinstaleerd (kan ook aan mij liggen)

In het algemeen heel erg tevreden en vind hem zeker vergelijkbaar met de TomTom one Europe, maar wel voor de helft van het geld. Goede keus, volgens mij als je twijfeld tussen deze 2!!

Iedereen veel Compasseo plezier

GPH 23-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Afgelopen week naar Noorwegen geweest, door de Packard Bell perfect op de plaats van bestemming gebracht. Stemgeluid wat langzaam en blikkerig. Voor de rest een aanrader.

Mrs Leslie 23-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Geweldig apparaat!!! Ziet er top uit, zeer gebruiksvriendelijk, lekker klein, en leuke extra's en het belangrijkste, hij brengt me waar ik moet zijn!!
Ik wilde er niet teveel geld aan kwijt dus voor mij is het een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Kijken of hij me ook naar spanje brengt.

snake 22-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Heb m sinds een paar dagen en moet zeggen; werkt perfect. duidelijk beeld,eenvoudige bediening,snelle herberekening en heldere aanwijzingen.
Enige nadeel ; alleen oplaadbaar via de sigaretaansluiting of de pc. ben zeer tevreden,goede prijs/kwaliteit verhouding.

henk herben 15-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Heb in het verleden een tom tom 500 gehad ,werkte ook prima,maar deze bevalt me ook prima,kijken naar prijs kwaliteit verhouding ,een prima GPS , ontvangst
zelfs in de woonkamer goed ontvangst, herberekening is snel, sneller als tom tom,klein en compact , jammer dat er geen 220 volt lader bij zit ,bevestiging zuignap en klik systeem is stevig en eenvoudig te plaatsen, geluid is duidelijk helderheid beeldscherm is prima ook nachtbeeld is prima ,kortom een tevreden koper

The Stig 10-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Leuke navigatie, Menu handig en lekker simpel.

Alleen mijn geluid is stuk, al na 2 dagen.

Dus dat valt me heel erg tegen, maar alles kan stuk dus...............

Ik ga de winkel even bellen voor een nieuwe.

Blijf wel bij het zelfde systeem want hij werkt lekker!!

Groeten

j d 03-03-2007

Sinds 28-02-07 in bezit een uitstekend navigatie
systeem. type 620.
En dat incl. kaarten west Europa, en andere handige
snufjes.
Alleen gebruiks aanwijzing zou beter kunnen, met name uitleg hoe gebruik je de kaarten om van uit bv.
thuis naar buitenland te reizen.
Ik ben er zelf nu achter even een uitleg hier over.
Je drukt op menu zie bestemmingen boven in selecteer adres
dan onder in het scherm mod. stel je hebt plaats straat staan in het blauw of een van andre 3 opties daar onder maar een van deze 4 mogelijkheden is blauw dan
druk je op andere kaarten dan zie je huidige kaart bv benelux je gaat met de pijlen naar de versie die je wilt hebben waar je naar toe wil bv alps dan selecteer je kies dan plaats dan

vlg straat vlg even wachten en dan snelste of kortste route en dan Go je krijgt nu de route even wachten en om de route te bekijken ga je naar menu in bestemmingen selecteer je route overzicht of bocht na bocht als je dit gezien heb klik je vorige aan en dan kaart rijden maar
altijd kaart gebruiken waar je van ver trekt bv benelux naar alps of andere kaarten en naar huis eerst alps of andere kaarten naar benelux ik hoop dat het goed is uitgelegd

sas70 03-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Zeer goedkope, degelijke, uitstekende navigatie, in een enorm mooi design in lakzwart glans.
Helder scherm, met nachtstand. Gebruiksaanwijzing is wel erg kort door de bocht, maar het apparaat is makkelijk te bedienen. Geluid is ok. Heel west Europa op 1 kaartje, 2GB.
Jammer dat er geen opberg hoesje vanaf kon....
Toch voor deze gegaan ipv de go with the flow tomtom.
Tot op heden geen spijt van, deze is al mooi om naar te kijken als ie uit staat.

Bert15 01-03-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Geweldig apparaat. Vindt satelieten direct en ook de route opnieuw berekenen gaat zeer vlug. Voor een navigatie systeem met deze mogelijkheden een koopje. Waar je bij een ander merk alleen de benelux hebt heb je bij
Packard Bell heel Europa erbij. csv bestand gedownload voor de flitspalten en zonder problemen geinstalleerd. Kortom een echte aanrader.

Michael 15-02-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Ik heb hem nu 2 weken en hij bevalt zeer goed .
Het leuke vind ik dat je er ook foto`s en muziek op kan kijken en luisteren .
Het enige wat ik wel jammer vind is dat je hem niet gewoon op kan laden alleen via de computer of in de auto .
Zeer lastig als je op vakantie bent en je moet hem een paar uur in je auto opladen en natuurlijk ook geen computer bij je heb .
Nu heb ik er zelf wat op bedacht en heb een omvormer gekocht met sigarette aansluiting net zoals in de auto koste 5 euro.
Voor de rest ben ik er zeer blij mee !

super 04-02-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

heb deze compasseo 620 nu een paar weken in huis en hij bevalt me zeer goed.
even wachten tot hij de satelieten heeft gevonden en dan rijden maar.
wanneer je onder weg van de route moet afwijken dan heeft hij in een paar seconden een alternatief uitgereken.
een prima systeem.

Wilhelm 02-02-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Na veel vergelijk plus de prijs leek dit een goede keuze.
De bediening is even aanleren maar overzichtelijk, de gebruiksaanwijzing kon beter.
Navigatie en ontvangst goed ( ook grensoverschrijdend), de foto en geluid opslag mogelijkheden zijn leuk, muziek met oortje goed, uit apparaatje te weinig volume om serieus te nemen.
Eindoordeel, doet wat een navigatie moet doen, in combinatie met prijs, een topper.

Romke de Groot 30-01-2007
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Krap een week in het bezit van dit navigatie systeem.
Ik heb alle systemen onder de loep genomen en kwam qua prijs en prestatie bij deze uit.
Ik kan niet meer dan positief zijn over dit systeem!
TMC zit er dan niet op, maar wel alle kaarten van Europa en erg veel leuke extra's. In mijn beleving waar voor mijn geld!

bornh 15-12-2006
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 620

Klein duidelijk en handzaam.
Reis veel door de Benelux. Dit navagatiesysteem bevalt me tot heden erg goed.