Mio Moov 150

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Mio Moov 150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

paula.paulina 21-02-2009
Geschreven voor: Mio Moov 150

Aansluitend op mijn eerdere revieuw wil ik nog wel even kwijt dat ik het beeldschermpje wel wat langzaam vind reageren en ook tijdens het rijden geeft het de afslagen in nog te rijden meters wat trager aan.
Op zich is dat geen probleem want de stem reageerd wel keurig op tijd....(niet uitzetten dus als je ergens helemaal vreemd bent en veel afslagen moet nemen...)al met al nog wel altijd zeer tevreden met het apparaatje...
--------------------------oude review-----------------------------
Prima apparaatje.
Brengt je keurig van A naar B.
Ook in Zuid limburg (bij de 200 las ik dat dit niet altijd het geval is)
Ik woon in het uiterste zuiden en heb het apparaatje getest in de omgeving in Ned. Belgie en Duitsland.
Het geeft op tijd aan wanneer je moet afslaan en is duidelijk.
Verder ie het mooi compact, handig mee te nemen in de handtas, jammer is dat een los tasje er om naar verhouding erg duur is.
Ook de zuignap is compact.
een cafeetje in Vijlen wist ie niet te vinden maar dat kon zijn voorganger (Mio 168) ook niet, ligt teveel in het bos denk ik.
Een keer reed ik mijn werk voorbij voor een boodschapje, apparaat stuurde me toen niet terug, alsof het dacht; ik heb mijn plicht gedaan, zoek het zelf verder maar uit.
Maar later bij een keer fout riden stuurde het me wel terug.
Kortom ik heb het apparaatje maar kort (een paar dagen, dus over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen, maar ik ben zeer tevreden tot nog toe).
----------------einde oude review---------------------------------