Acer V200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer V200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

johndegr 07-02-2008
Geschreven voor: Acer V200

Ik heb een pioneer navigatie en deze geeft zelfs minder inzicht tijdens het rijden dan deze Acer V200 welke ik erbij gekocht heb.

Enige vreemde is dat Acer zegt dat updates via Navteq moeten komen en Navteq zelf zegt geen bemoeienis hiermee heeft????

Heb kaart van Spanje, Portugal erin zitten met CD gegevens van 2006.

Deze gegevens zijn reeds voldoende voor gebruik in Spanje echter vraag ik mij wel af hoe en waar ik updates hiervan, indien nodig, kan bekomen

Als iemand mij kan inlichten hierover?

vincent hilkes 20-12-2007
Geschreven voor: Acer V200

voor het geld van een week boodschappen al in het bezit zijn van een navigatie systeem. was eerst sceptisch omdat ik nog altijd denk dat goedkoop duurkoop is. bij dit apparaat is dit zeker niet het geval. zeer handig, navigeren zonder aan te melden via internet o.i.d. gewoon kaart erin aanzetten en navigeren. ook kaarten vanaf je computer op het apparaat zetten is easy. een kind kan de was doen. ben zo enthousiast dat ik nog overweeg om een tweede aan te schaffen als reserve. wie zonder poespas wil navigeren voor weinig geld adviseer ik om deze gps te kopen.

Jan Ensing 20-09-2007
Geschreven voor: Acer V200

Heb de Acer v200 nu een aantal weken in gebruik het beeldschermpje is goed geluid is redelijk de site om hem te updaten is in het duits en is moeilijk te lezen en heb tot nog toe nog geen update gehad.

potvor 24-08-2007
Geschreven voor: Acer V200

prima apparaat en hij brengt je wwar je moet zijn. Enige nadeel is dat 'ie je soms dwars door stad stuurt terwijl het over de snelweg veel sneller is. ben al 1x dawrs door het centrum van den haag gestuurd en 1 x over de coolsingel in R'dam dat zijn nou niet echt snelle oplossingen...

Chen Li 22-08-2007
Geschreven voor: Acer V200

We hebben de acer V200 een paar dagen en hebben al een hoop bekende routes uitgeprobeerd. Ik had niet verwacht dat we precies voor het goede huisnummer van de straat zouden worden afgeleverd!!
Snelle herberekening van de route.
Enige minpuntje is het geluid. Dat is een beetje zacht.

John Kooyman 19-08-2007
Geschreven voor: Acer V200

Ik ben met de Acer v200 door Europa gereden en ik moet zeggen, dat ik op zich zeer tevreden ben. Alleen bij een kaartwissel ( grensovergang ) is hij even de kluts kwijt. Hij liet mij bij Straatsburg rondjes rijden.

Martin V 01-08-2007
Geschreven voor: Acer V200

Net twee dagen in bezit. Werkt makkelijk en prettig, aan het uitproberen in vertrouwde omgeving. snelle herberekening. Vraag me af of ik voor Noorwegen nog kaart moet instaleren, alles staat al op de meegeleverde 2gb sd kaart.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Martin2 30-07-2007
Geschreven voor: Acer V200

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Degelijk en compact apparaat. Zeer handzaam en goede navigatie. Past in borstzak. Ik ervaar weinig/geen minpunten (alleen toetsen voor invoeren adres etc. wat aan de kleine kant; niet echt een probleem)
TomTom is gewoon te duur.

Henk Haveman 26-07-2007
Geschreven voor: Acer V200

We zijn hiermee naar Frankrijk, de Vendee geweest.
GPS ontvangst is redelijk goed, bij eletriceteits masten en draden in de lucht langs de kant van de weg is de ontvangst af en toe minder.
Snelle herberekening van de route en betrouwbaar.
Bij grotere afstanden en slechte GPS ontvangst kan hij langere tijd niet reageren. De herberekening duurt dan te lang met name bij voortdurenend wijzigend GPS-signaal. Dit is twee keer in Belgie gebeurd. Verder geen problemen en bij kortere afstanden werkt hij feilloos. Gezien de prijs een prima keus voor een routeplanner met kaarten voor heel west-europa.

Bert Schimmel 28-06-2007

Ervaring tot nu toe;
Helder en kontrastrijk scherm
Snelle en gedetailleerde routebepaling
Zeer goede GPS ontvangst, ook zonder extra antenne in auto met zonwerend glas.
Simpele en degelijke bevestiging met zuignap aan ruit.
Duidelijke en luide spraak
Kortom ,waar voor het geld.

lorenzo 27-06-2007
Geschreven voor: Acer V200

toetsen voor ingeven adres zijn klein in afmeting, je zit er vlug naast. verder perfect apparaat.