Navigon 1310

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navigon 1310 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

kaatje88 17-08-2010

-----------Update review, 17-8-2010-----------
Hallo, ik heb in februari 2010 een Navigon 1310 gekocht.
Hij bleek de route buitengewoon slecht of niet aan te geven, een andere keer geen GPS verbinding te krijgen of pas na een half uur en dan na 5 minuten te 'bevriezen'. Hij is teruggestuurd en gerepareerd...Na 3 keer teruggestuurd te zijn was hij nog steeds hélemaal niet goed. Steeds soortgelijke klachten en echt niet mee te werken. Na de 3e reparatie kreeg ik een nieuw exemplaar, die dezelfde klachten had. Weer retourgestuurd: 4e keer. Helaas werkt het ding nog steeds niet. Maar nu reageert het Navigon Support team al 2 maanden niet meer op mijn 2-wekelijkse mailtjes met mijn verzoek om een oplossing.
Ik ben inmiddels héél erg boos en heb nog steeds geen navigatiesysteem!

----------1e review, 10-5-2010-----------
Ik heb de Navigon 1310 3,5 maand geleden gekocht en hij heeft het nog nooit goed gedaan. Hij is nu voor de derde keer teruggestuurd met steeds dezelfde klachten. De klantenservice werkt goed, alleen het product he-le-maal niet!

menno24 16-08-2010
Geschreven voor: Navigon 1310

Ik heb nu 1 jaar de navigon. Ik vind het een super apparaat werkt goed en zo als de andere zeggen heb ik dus GEEN last van lang zoeken naar sattaliet ong: 1 min. Ik gebruik hem elke dag in mijn vrachtwagen en als hij kapot zou zijn koop ik zeker weer een nieuwe.

de Ruijter 18-06-2010
Geschreven voor: Navigon 1310

Ik heb dit navigatie systeem gekregen bij mijn autoverzekering. Ik heb het nu ruim 1 jaar in bezit. Ik ben er erg positief over. Het enige minpunt in mijn ogen is de tijd dat hij er over doet om de sattelieten te vinden. Als je hem wat vaker gebruikt is dit overigens wel beter. Het toestel is hardwarematig nagenoeg gelijk aan de 2310 (op de TMC na). Ik heb er momenteel software van een 2310 op staan en dit werkt probleemloos (ik heb ook nog een 2310). Voordeel hiervan is dat je onder andere 3d terrain werkend kan krijgen. Hiervoor had ik tomtom en route 66 op een smartphone maar ik vind de navigon 1310 vele malen beter.

kust 12-04-2010
Geschreven voor: Navigon 1310

Het duurt lang voor de satelliet gevonden is, dat is erg vervelend. Het ingeven van een route is prettig en eenvoudig. Ik heb het apparaat in januari 2010 gekocht. Zaterdag 10 april is er een barst in het scherm gekomen toen ik een route wilde ingeven. Zelf stond ik er nogal van te kijken dat dit gebeurde. Het apparaat is momenteel niet meer bruikbaar. Navigon heeft aangegeven dat het apparaat opgestuurd moet worden. Momenteel zit ik dus zonder navigatie. De wachttijd kan een dag bedragen of 3 weken.

Andrefr 01-04-2010
Geschreven voor: Navigon 1310

Ik ben dik tevreden over de Navigon 1310.
Het enige wat me wel erg stoort is:
- duurt veel te lang voordat sateliet is gevonden, vaak zo'n 20 minuten.
- Bij fresh maps krijg ik al dagenlang de mededeling dat 'de server niet antwoordt'
-helpdesk onbereikbaar.

voor de rest is 'ie okay.

padewi 22-03-2010
Geschreven voor: Navigon 1310

Ik heb het apparaat nu 2 weken in mijn bezit. Ik ben vooral erg tevreden met de visuele ondersteuning en de snelheid van het herberekenen van een nieuwe route. Het is verder een lekker compact apparaat, die er gelikt uitziet. Ondersteuning van Navigon is zeer goed. Alleen duurt het soms vrij lang voor hij een goed satellietverbinding heeft gevonden.
De prijs van 99 euro is wel erg laag voor zo'n kwaliteit! (beste koop bij consumentenbond december 2009)

Glen Zoeteweij 01-06-2009
Geschreven voor: Navigon 1310

Dit weekend de Navigon 1310 gekocht en gelijk uit de doos in de auto aangesloten. Na synchronisatie moeiteloos ingesteld en gemakkelijk de route ingegeven. Goede aanwijzingen, route ook perfect van het scherm af te lezen. Vormgeving erg mooi, zeer veel extra functies zoals lane assist en TMC die je normaal alleen op duurdere modellen krijgt. Kortom; zeer tevreden met deze prima navigatie!