CarTrek CarTrek 600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de CarTrek CarTrek 600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Andre0175 23-09-2010
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

Ik heb de CarTrek inmiddels een maand in bezit en gekocht bij blokker voor 65 euro.
Ik kan niets anders zeggen wat een slecht ding is dit en dan druk ik het nog netjes uit.
Het enige wat echt handig is is het touchscreen stift.

In mijn al eerdere geschreven preview was als snel duidelijk dat deze kuren had, maar ik geeft altijd voordeel van de twijfel het is nieuw en even leren met de navigatie om te gaan.

Wat zijn de kuren:
1. je moet te veel handelingen verrichten om uit eindelijk een stad/straat naam in te voeren.
2. na het in voeren moet je 3x bevestigen dat je hier naar toe wilt gaan.
3. aangezien de update van 2008 is kent hij niet alle straten (en updaten is niet aanbevolen zie andere review).
4. het op starten duur ook te lang +- 6 min voor je uit eindelijk kan gaan rijden.
5. als je hem te lang 48hr op de stand-by stand laat staan dat kent hij alleen nog maar de plaats namen alleen geen straat namen dus opnieuw opstarten en weer 6 min voor je kan gaan rijden.
6. het is niet mogelijk om de veer ponden te vermeiden deze keuze is niet toegevoegd in de software erg onhandig als je hem voor je werk moet gebruiken om ergens te komen.
7. het beeld scherm is te gevoelig maar niet nauwkeurig (b.v. toets je op een U dan wilt hij nog wel eens een S of een R in voeren grrr.
8. hij loopt ook nog wel een vast.
9. enz...

Een goede tip koop hem niet, leuk als show model ziet er goed uit maar werkt niet.
Tip voor de blokker word wat kritischer in wat men aankoopt en verkoopt dit voor komt veel ergernissen bij de klanten.

Ik heb uit eindelijk een andere gekocht de Navigon bij Dixons voor 99.99 euro en echt wat een wereld navigatie update van 5-2009 en werkt echt super en de mogelijkheden zijn voor het in stellen naar eigen wensen zijn uitgebreid en toch gebruik vriendelijk alleen jammer dat erg een Quick start handleiding in zit de rest heb je online te downloaden.
Maar een handige heeft deze niet zo gauw nodig, even voor gaan zitten en je ben al gauw bekent met de functies.

Zoals in een van de review al werd verteld leg een paar euro extra neer of spaar even door dan heb je echt een goeie.

Groeten,
Andre

a vgastel 04-07-2010

bijna 2jaar cartrek 600
na update begon de ellende,
geen gps signaal,blijft staan op logo.of instellingen
kan map niet laden ,adressen in favorieten on bekend.
blijft staan op een punt.
augustus loopt garantie af.is nu voor de tweede keer retour.
laatste keer 2 xgebeld geen mails gehad van mij 3stuks.
mensen koop een goede en kijk niet op een euro.
ben erg benieuwd of we nu een goede terug krijgen.
ga toch maar een kijken voor een tom tom.
heb ik altijd een reserve als de cartek s nachts er mee stopt en we staan in de middel of no wer.

jackyw 27-05-2010
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

Ik heb 'm nu bijna een jaar, en ben er zeker niet tevreden over. De aanwijzigingen zijn zeker in de bebouwde kom niet duidelijk. Ook wil hij ons steeds via de kortste route hebben ipv zoveel mogelijk over de snelweg. Ondanks herhaalde pogingen kunnen we dit niet veranderen. ik ben er flauw van en ga weer een Navman aanschaffen

linden43 25-10-2009
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

wat ik vooral tegen vindt vallen is het geluid volume,die ook in de maximale volume stand in de auto niet kan voldoen. verder een fijn apperaat voor een redelijke prijs.

Gerhard2e 24-09-2009
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

wat een geweldig apparaat,.
heb hem gekocht en ik ben helemaal enthausiast.

een degelijk apparaat dat je gewoon van A naar B brengt.

als ik het systeem wat langer gebruik laat ik nog wat van mij horen.

BJWB 25-07-2009
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

Sinds een paar weken heb ik er 2 bij Blokker gekocht, een voor mijn vrouw en een voor mijn schoonvader (84 jaar).
Beide systemen werken goed en voldoen aan de verwachting.
Zelfs een 84-jarige kan er mee overweg.

Wim Hamel 30-06-2009
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

Werkte goed totdat men op de site van Cartrek een update aangaf. Na het updaten werkte mijn GPS 600 niet meer. Diverse keren gemaild naar Cartrek, wel oplossingen gekregen. Op hun site staan de oplossingen na een foute update vermeld. Dit geeft al aan dat die update behoorlijke foute boel levert.
Nog steeds geen oplossing, gevraagd om terugzending, maar men geeft geen adres, waardeloze service.

Reiner 12-06-2009
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

Ben er niet helemaal tevreden over.
De stanbyknop werkt niet meer.
Plotseling waren al mijn favorieten verdwenen.
Kan hem ook niet meer met de bij geleverde caroplader laden.

djukie 29-05-2009
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

op aanraden van mijn broer heb ik deze bij blokker gehaald,(3 maanden geleden)
Ben heel tevreden, doet gewoon wat hij moet doen, me op de juiste plek brengen.

joop 37 28-05-2009
Geschreven voor: CarTrek CarTrek 600

Ik heb zins een jaar de cartrek 600, in mijn bezit het is een goed en duidelijk aperaat, ben er zeer tevreden over,