TomTom White Pearl edition

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom White Pearl edition op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

kasper12 13-02-2010
Geschreven voor: TomTom White Pearl edition

Ik heb net een nieuwe Tomtom White Pearl gekocht, is een witte Tomtom one iq-routes.
Nu blijkt dat het apparaat bij elke stuurbeweging de bebouwing of weilanden inschiet. Komt na enige tijd weer terug op de route, maar dan zijn de aanwijzingen te laat. Waardeloos. Ik had hiervoor een simpele Packard Bell die veel beter was. jammer dat ik deze verkocht heb.

Elssa 31-12-2009
Geschreven voor: TomTom White Pearl edition

Er zit een zijdenzakje bij dat totaal geen bescherming biedt. Na 3 maanden was mijn TomTom helemaal ingedeukt en kapot. Daarnaast vind ik dat hij vaak op rotondes verkeerde aanwijzingen geeft; zoals 'rechtdoor over de rotonde, eerste afslag'. Dat klopt dus niet.
Zou hem niemand aanraden.

mirella73 21-12-2009
Geschreven voor: TomTom White Pearl edition

het is een mooi apparaat om te zien en lekker compact dus makkelijk mee te nemen ,er zit een leuk tasje om heen(voor de heren misschien iets minder) en hij is heel makkelijk te bevestigen ,veel makkelijker dan het oude systeem