Mio Moov Spirit V505 TV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Moov Spirit V505 TV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

fritsdry 22-06-2014
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V505 TV

ik was uitermate enthousiast toen ik eens in het buitenland zo'n veertien dagen met een mio had gewerkt. Toen er dus een aanbieding kwam heb ik deze mio besteld. Wat een ramp! Tussen Amsterdam en Brussel slaat het ding 30 (DERTIG) keer af. En dan moet ik nog 500 km verder.... Hij is al meerdere keren terug naar Mio gegaan. Prima service overigens, ze komen hem halen en brengen hem weer. Die kosten hadden ze zich kunnen besparen, want het probleem is niet opgelost. En dat is gek, toch? Hij is nu voor het laatst naar MIO. Kijken wat de ultieme oplossing van mio wordt!

fritsdry 16-07-2014

De service van MIO blijkt uiteindelijk heel erg goed! En het probleem is op een geweldige manier opgelost! Dank MIO!

Evert Navigatie 29-05-2011
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V505 TV

Mooi navigatiesysteem. Voldoet echter niet geheel aan de verwachtingen. Er blijken verschillende versies van dit type in omloop te zijn. Daar kom je pas achter als je het apparaat in gebruik neemt! Zo ontbreekt bij mij de fm-tranmitter, de bluetooth en de mogelijkheid om mp3 af te spelen. Aangezien ik bij de goedkoopste aanbieder heb gekocht kan het prijsverschil wellicht verklaard worden door het ontbreken van bepaalde opties

martijn75 11-04-2011
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V505 TV

Mio Moov Spirit V505 TV is een erg leuk toestel, met name natuurlijk vanwege de mogelijkheid om in heel Europa naar gratis dvb-t TV te kunnen kijken. In Nederland zijn de zenders Ned1,2,3 en een regionale zender te ontvangen, in het buitenland nog veel meer. Ook ideaal voor op vakantie dus. Navigeren gaat prima, snelle gps fix en ook het zoeken van een adres op trefwoord vind ik een uitkomst. Ik heb nog even de Mio Moov Spirit 735 mogen gebruiken, deze heeft een fantastisch 7" scherm, de mogelijkheid om foto's en video's af te spelen en een FM-transmitter. Vooral de FM-transmitter is handig, deze verstuurd het geluid naar een FM frequentie waar je je (auto)radio vervolgens op kunt afstemmen. Erg handig en het enige gemis bij de 505, je kunt hem niet aansluiten op de autoradio of hoofdtelefoon, ook niet met een 3.5 jack aansluiting. Verder zijn er weinig verschillen de Mio 505 TV en 735 TV. Of je 100 euro meer wilt betalen voor een groter scherm en paar extra functies is natuurlijk persoonlijk. Ik heb zelf voor de 505 gekozen (voor navigatie én TV onder de 150 euro niet duur), maar ik kan me voorstellen dat wanneer je ook 's avonds in de caravan even TV wilt kijken het grotere scherm wenselijk is. In de auto vind ik het 4,7" scherm groot genoeg, het 7" scherm neemt namelijk wel wat zicht weg als je hem gewoon plof aan je raam hangt! Voor mij dus de 505 TV

bennie5630 31-03-2011
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V505 TV

Ik ben zeer tevreden over de nieuwe navigatie systeem
Hij is duidelijk de tv doet het goed, kaarten heel duidelijk hij heeft snel zijn gps satteleten.

GianRossi 29-04-2010
Geschreven voor: Mio Moov Spirit V505 TV

Ik heb de Mio Moov Spirit V505 nu een maand in mijn bezit en deze op diverse route's door heel Nederland heb ik de navigatie en de TV ontvangst uitgetest. De televisie ontvangst is erg goed en schakelt automatisch over naar de sterkste zender het beeld is ongelovelijk scherp, mijn vrouw kan ongestoord naar de televisie kijken en omschakelen naar de navigatie stand is zo gebeurt want de navigatie blijft op de achtergrond werken en je hoort zelfs het signaal voor flitspalen terwijl de TV aanstaat. De gratis TMC verkeersinformatie werkt perfect.Minpuntjes zijn de uitspraak van de mevrouw die de woorden inslikt of niet goed uitspreekt, de wat trage start van de GPS ontvangst, het up to date zijn van de bij geleverde kaart(en), geen thuislader en geen bescherm hoesje.