Route 66 MINI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Route 66 MINI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Topslager 23-05-2010
Geschreven voor: Route 66 MINI

We hebben deze navigatie nu ongeveer een jaar in ons bezit.
We waren er eerst heel tevreden mee, maar nu heeft hij veel moeite met het gps signaal.
Eerst duur het ongeveer een kwartier voordat hij het signaal heeft, maar dan is hij volledig de weg kwijt. Soms is de weg waar we op rijden niet eens in beeld.
We zijn nu op zoek naar een andere navigatie, want dit is hopeloos!

nellydetheije 18-02-2010
Geschreven voor: Route 66 MINI

Ook wij waren heel tevreden met de route 66. Totdat hij ineens geen gps meer detecteerde.
Na eindeloos mailcontact en standaard antwoorden, mochten we hem eindelijk terugsturen. Aangetekend teruggestuurd en we kregen hem weer binnen met een andere sd kaart. Wij blij en er is vervolgens niks opgelost.
Mijn vriend is er ondertussen zo doodziek van dat hij in de prullebak kan.
Ik ga nog even nadenken of ik de energie op kan brengen om hiermee verder te gaan.
Route 66 lijkt dus voor een jaar goed te werken maar daarna zonde geld.

jaapio 04-07-2008

Goed apparaat
Ik heb deze routeplanner een paar weken in mijn bezit en hij heeft mij nog niet verkeerd gestuurd'
Ik heb het apparaat ingesteld op de pijlmodus dat bevalt mij het beste.
Je kan ver van tevoren zien wat je moet gaan doen en dat in een oogopslag.Op de normale stand zat ik steeds naar dat ding te kijken.En als je de bestemming hebt berijkt gaat hij automatisch terug naar het stratenplan.Ik vindt de pijlmodus veel veiliger.Hij is ook sterk en schokbestendig ik heb hem nl al twee keer op straat laten vallen.

Mister Arnold 12-04-2008
Geschreven voor: Route 66 MINI

Ik heb de Route66 mini 2 dagen geprobeerd en daarna terug gebracht naar de winkel.
Omdat ik een Renault Scenic rij waar een warmte werende voorruit in zit was het GPS ontvangst zeer slecht.
Navraag deed mij ontdekken dat er voor de Route66 mini geen externe antenne beschikbaar is.
Daarom deze maar weer ingeleverd en nu een ander merk besteld waar wel een externe antenne op kan.

Ronald440 29-12-2007
Geschreven voor: Route 66 MINI

Mooi vormgegeven apparaat. Pakt satellietsignaal snel op. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk mee te nemen in je jas. Degelijke kwaliteit en razendsnelle route berekening, heb de GPS nu een paar weken in gebruik en ben er erg tevreden ermee.