TomTom ONE Europe Winter Pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom ONE Europe Winter Pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sam7 31-03-2008

Ik heb de tom tom one 3, nu enkele weken in bezit.
Ik kan niet anders zeggen dan alle lof voor dit model, gezien de prijs en de kwaliteitskenmerken van deze tom tom.
Hij werkt perfect, heeft snel verbinding en doet alles goed wat een navigatietoestel moet doen.
En gezien de prijs zeker een aanrader.
Voor mij een topper.

fair play 20-03-2008

heb tom+eva net een maand +- en 3keer getest de laatste keer 100km rit heen perfect en terug ook 100km perfect erg erg erg makkelijk te begrijpen het menu verder is het nog afwachten of eva(stem) mij zo goed blijft bevallen

ouwehand 25-01-2008

Geen moment spijt van deze aankoop. Navigeren doet hij heel goed en de herberekeningen zijn snel. Ik wilde eerst de XL kopen maar door de vele problemen daarmee toch maar voor dit compacte model gekozen. Compleet pakket met hoesje en lichtnetlader. Aanrader!

DexterXL 19-01-2008

Sinds kort de One v3 Europe winterpack gekocht, heb nooit eerder een navigatie gehad en deze werd mij gedviseerd. Het toetsel doet wat hij moet doen: navigeren en niets meer, daar had ik hem dus ook voor gekocht, dus hij voldoet aan de verwachtingen.
Hij reageerd lekker vlot op de touchsscreen en op
het berekenen van de route (ook op lange afstanden),
en omdat het winterpack een aanbieding is met extra accesoires, was dit de meest logische keuz.
Geluid: kan heel hard maar vervormt niet
Beeld: mooie heldere kleuren
Mogenlijkheden: genoeg voor de prijs
Gebruik: zeer vriendelijk en eenvoudig (staan ze om bekend)
Vormgeving: lekker belangrijk... is gelukkig niet lomp
Duurzaamheid: geen echte ervaring mee, te kort in het bezit.

Vergeet niet dat dit het instapmodel is, tuurlijk kan het altijd luxer, maar daar is de prijs ook naar.

meerwaldt 11-01-2008

mooi apparaat, werkt uitstekend.
snelle routeberekening.

Smitgerard 01-12-2007

Vorige week TomTom Europe gekocht. Het apparaat doet precies waarvoor ik het gekocht heb: navigeren van A naar B. Een aanrader!!

Gertjan_ned 26-11-2007

Echt een goed product:
solide en mooi, zeer gebruikersvriendelijk in bediening en aansluiting op Pc, snelle herberekening van alternatieve routes bij foutrijden (<10 sec), goed getimede en geformuleerde kommando's.