Navman F15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navman F15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

d.korf 01-04-2010
Geschreven voor: Navman F15

Ik heb deze unit nu ca 4 maanden en ben er slecht over te spreken. De dame spreekt Vlaams ipv Nederlands en herhaalt bij bijna elke aanwijzing "na 2km" wat nergens op slaat. Herkent regelmatig bepaalde wegen niet. Is traag in het berekenen. Ook de tijdberekening is vaak gebasserd op 120km/uur, ook vaak wanneer er een deel in de stad moet worden gereden. De werkelijke tijd is dus "altijd" beduidend langer dan aangegeven.

Nico Teunissen2 19-01-2010
Geschreven voor: Navman F15

Sinds gisteren deze Navman F15 in bezit.Voor nog geen 8 tientjes een prima apparaat.
Na een uurtje op het gemak "rommelen" met dit apparaat, stond ik versteld van de mogelijkheden. Er zit zelfs een demo stand op, zodat je op het gemak kan wennen aan de aanwijzingen die gegeven worden.
AANRADER !!!!

kaatje176 09-11-2009
Geschreven voor: Navman F15

Dit apparaatje net gekregen en uiteraard meteen uitgeprobeerd. Erg makkelijk te bedienen en een mooi duidelijk scherm. De geluidskwaliteit is ook prima! Eerste indruk is een top-apparaatje. Nadeel is inderdaad dat de reset-knop makkelijk 'in te drukken' is. Wij hebben dat opgelost door een stukje (stevig) schuimrubber er tegenaan te plakken zodat je niet per ongeluk kunt resetten, maar dat dit toch makkelijk kan als het nodig mocht zijn.

Hed 10-08-2009
Geschreven voor: Navman F15

Prima apparaat, eenvoudig te bedienen.
Snelle lokatiebepaling en route berekening.
Met veel POI's.
Een nadeel de aan/uit/reset knop aan de bovenzijde is een schuifschakelaar, je kunt het snel en eenvoudig (ongewenst)resetten.
Ervaringen met dit apparaat in Nederland, Duitsland, Zwiterland en Italie zijn goed.