Garmin DriveSmart 61 LMT-D

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Jan 01-07-2022

Garmin DriveSmart 61 lmt-d

Geschreven voor: Garmin DriveSmart 61 LMT-D

Gebruik de Garmin DriveSmart 61 lmt-d dagelijks naar veel verschillende en vaste lokaties. Eenvoudig meerdere via-lokaties in te stellen. Actuele verkeersinfo. Na de eerste gewenning nu heel tevreden. Software ondersteuning is ook perfect.

Review 13-03-22
Even wennen na overstap tomtom. Eenvoudige (spraak) bediening. Goede kaarten beschikbaar. Voldoende pc-software beschikbaar. Voldoende real-time verkeersinfo. Tussenstops eenvoudig te verwisselen. Routeplanning mogelijk.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Groot beeldscherm
  • Software ondersteuning

Minpunten

• Glanzend beeldscherm, maar niet hinderlijk.

c*******@g******** 21-01-2022

Is een super apparaat en zeer zeker een aanrader

Geschreven voor: Garmin DriveSmart 61 LMT-D

Heb meerdere modellen van Garmin gebruikt van klein naar steeds meer insches om reden dat de leeftijd een rol gaanspelen is het de Gamin 7 insch LMT D geworden ik heb hem ruim 1 jaar en ben super tevreden over deze Garmin . De spraak is handig om je route in te spreken, telefoon werk perfect via scherm te regelen. Duidelijk scherm ook bij veel zonlicht. Rijbaan begeleiding . levenslange update. met andere woorden een dikke aanrader.

Pluspunten

• zie beoordeling