Navman iCN 720

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navman iCN 720 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

klaasB 20-07-2008
Geschreven voor: Navman iCN 720

Ik vind het een mooi en makkelijk apparaat om te gebruiken.
Maar het is jammer dat je de software voor het installeren van flitspalen er niet in kunt krijgen wat je ook probeer.

Hoe kan ik dit het beste wel doen, wie weet dit.

karcher55 16-12-2007
Geschreven voor: Navman iCN 720

Leuk apparaat. Paar jaar geleden gekocht, verkoper zei dat de TMC binnenkort beschikbaar zou komen. Dit stond in 2005 ook op de website. En nu staat het er nog als u begrijpt wat ik bedoel. Geen TMC module dus, daar ben ik niet blij mee. Schijnt dat dit ook geldt voor de 750... Mogelijkheden zijn dus zeer beperkt tenzij u in de file wilt staan.

jiggels 26-07-2007
Geschreven voor: Navman iCN 720

De navman ICN 720 is een prima aparaat. Mooi duidelijk scherm, duidelijke stem, gemakelijk te bedienen en zeker niet onbelangrijk een prima ontvangs. Had eerst TomTom mobiel op mijn PDA staan echter het display is dan zeer klein. Vandaar over gegaan naar een volwaardig navigatiesysteem van Navman. De ICN 720 is dan ook een echte aanrader, en een echte concurent voor TomTom.

padda 05-09-2006

De ICN 720 is een fijne navigatiesysteem. Beeld is goed, stem is duidelijk
hoorbaar, kleine minkant alleen Benelux is geïnstalleerd. Voor de rest prima
apparaat.