Mio C250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio C250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

erik1976 13-08-2008
Geschreven voor: Mio C250

Een prima navigatiesysteem, eenvoudig in de bediening. De berekening van nieuwe routes gaat zeer snel. De standaardstem heeft nogal wat foutjes, maar gelukkig is een aantal alternatieve stemmen te downloaden.

Het updaten van de software via de website van Mio verloopt vaak moeizaam. Geregeld loopt dit vast. Ook de POI's in het systeem zouden actueler moeten kunnen. Gelukkig wel de mogelijkheid om eigen poi's toe te voegen. Desondanks is de C250 een aanrader voor degene die op zoek is naar een goedkoop, betrouwbaar navigatuiesysteem!

Jan54 11-11-2007
Geschreven voor: Mio C250

Prima navigatiesysteem. Ik gebruik hem nu een aantal maanden en hij brengt mij precies waar ik moet zijn. Net als andere gebruikers op dit forum vind ik het jammer dat de ondersteuning door Mio te wensen over laat. Wanneer je een e-mail stuurt krijg je geen antwoord. Ik vraag me ook af wanneer je kunt updaten want ik kom wel eens op plaatsen waar de verkeerssituatie al een tijd geleden is verandert maar een update is er dan niet voorhanden.

Richardt 08-08-2007
Geschreven voor: Mio C250

Leuk apparaat... werkt uitstekend...

Maar ga inderdaad niet proberen up te daten, zoals zo makkelijk vermeld staat op de site.
Ik ging er vanuit dat ie na het aansluiten zelf wel zag welke update ie nodig had zoals ook gesuggereerd werd. Gevolg....doet niks meer...!!! want de programmasoftware die upgedate wordt zit al in het toestel en snapt ie het kennelijk niet meer.
Gelukkig bracht uiteindelijk na 3 uur aanklooien en proberen dit forum mij opheldering hoe ik de herstel kon uitvoeren.

H.J. Ietswaart 20-06-2007
Geschreven voor: Mio C250

Aanzetten, werken! Simpele bediening, maar precies doen waar hij voor gemaakt is. Update draaien is geen probleem, mits op de juiste poort aangesloten.

Ik heb wel een stylus aangeschaft, want dat werkt toch heel wat beter dan mijn vingers, die toch niet echt dik zijn.

De beschermfolie die hiervoor te krijgen zijn, zijn volgens mij net iets (1 mm) te groot, en niet netjes op het scherm te krijgen.

10-en geef ik niet, want helemaal perfect is het (bijna) nooit, maar ik heb nu echt zitten twijfelen bij de beeldkwaliteit.

Ed_ned 19-04-2007
Geschreven voor: Mio C250

Op zich een prima product, echter er is een probleem
mee wat betrefd updates.
Zodra je de C250 aansluit op je computer krijg je ,na installatie updater 3.2 en transfer wel contact met de site (mio.be). De downloads worden wel binnengehaald, maar uploaden is niet mogelijk naar de C250.
Tevergeefs 3 keer gemaild naar MIO; met steeds als antwoord dat de e-mail niet te lezen was???!!, laatste mail werd doodleuk verteld dat ik maar dat ik telefonisch moest reageren met de helpdesk a 0,45 Euro/min.
Helpdesk gebeld; half uur wachtijd, medewerker vertelde doodleuk dat ik maar moest wachten totdat er een nieuwe update uitkwam, en dat de garantie alleen geld voor hardware.
De winkel gemaild, maar deze vertelde dat ik maar contact moest opnemen met Mitac.
Uiteindelijk is het handmatig wel gelukt op updates te uploaden naar de C250 dmv Transferhack.
Samenvattend; zeer slechte service uit Belgie

adria 16-03-2007

Goed degelijk en handzaam Formaat
Werkt perfect brengt me precies waar ik zijn moet.
Duidelijk scherm en mogelijkheden genoeg.
Het enige min puntje is dat het apparaat de tijd en de datum niet vasthoudt

Rob 2008 02-02-2007
Geschreven voor: Mio C250

Leuk apparaat voor een leuke prijs. Ik gebruik hem ook op de motor. steek hem in mijn binnenzak en met oortelefoon (gewoon met draad) onder de helm. nadeel is dat ik het scherm dan af moet dekken omdat hij anders in mijn jaszak contact kan maken.
De Belgische stem gekozen omdat de Nederlandse meer dan irritant is.
Super jammer vind ik dat de technische helpdesk niet wordt bemand door technische mensen maar weer door zo'n duur (0,45 euro per minuut) callcenter waar zo'n 'vakantiewerker' nog minder van het apparaat weet dan ik en niet meer weet dan er al op de site staat. Als je ze daar mee confronteerd worden ze nog kwaad ook.

Ook zouden ze een 'normale' oplader moeten leveren die je kunt gebruiken op netstroom zodat hij niet in de auto hoeft op te laden

jympi 10-01-2007
Geschreven voor: Mio C250

Paar weken in mn bezit.Brengt me waar ik zijn moet.Mooi helder en goed
afleesbaar scherm waarbij de lichtsterkte is in te stellen.Corrigeert zeer snel
bij nieuwe route berekening.Het vinden van een sateliet duurt wel is een
minuutje.Navigeert ook naar straten buiten de Benelux!Nederlandse stem zeer
onduidelijk, gebruik nu de Belse tante.

klaas456 25-12-2006

2 weken in bezit, brengt me waar ik naar toe moet, goed menu, ook las van dat
hij de tijd niet vast houd als je hem uit zet, heb ik opgelost door
onderbrekenin te drukken inplaats van uit te zetten dit gaat goed. zit te
wachten op de usa kaarten deze komen snel uit volgens mio.
ik hoop dat ik binnen kort de ankie stem eruit kan halen, gebruik nu de belg.

Hans Lunter 21-12-2006
Geschreven voor: Mio C250

Op zich een goed apparaat, ware het niet dat de in te stellen tijd niet wordt
opgeslagen, en vervalt naar de tijd en datum van 4 maanden terug.
Dit is echt irritant.
Voor de rest een prima apparaat !
De stem (Ankie) is echt niet om aan te horen.