Sony NV-U82, Nordic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony NV-U82, Nordic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

darealvegeta 05-03-2008
Geschreven voor: Sony NV-U82, Nordic

Geweldig apparaat! Had hiervoor een Tomtom One.. In vergelijking zijn de kaarten duidelijker evenals de spraaksturing. Hij ziet er natuurlijk ook gelikt uit met zijn grote breedbeeldscherm. De prijs is ook zeer laag voor zo'n apparaat.. Kortom: Uitmuntend! Zoals ik ook gewend ben van Sony!

indayx 25-01-2008
Geschreven voor: Sony NV-U82, Nordic

Nu een paar keer gebruikt, bevalt zeer goed. Is simpel te bedienen. Doet wat hij moet doen, geen andere fratsen.
De kaarten zijn dan wel van 2e kwart 2006 maar toch zitten in mijn stad de meeste rotondes van de laatste jaren er al in. Voor extra kaarten moet je een memory stick toevoegen en via een cardreader kan je zer dan opzetten. Het erop zetten hierop gaat een stuk sneller dan op het intern geheugen vanwege usb1. De zeugnap werkt wel goed, maar ik vertrouw ze toch nooit voor 100%, bv bij snel remmen. Daarom maar via een normale houder die vast zit in de auto.

maartenkkk 05-01-2008
Geschreven voor: Sony NV-U82, Nordic

Heb het apparaat een week gehad. Werkt slecht in combinatie met warmtewerende ruit Peugeot. (tot 30 minuten voor hij satelieten vindt). Daarna werkt hij redelijk. Kaartmateriaal niet up tot date. 8 jaar geleden is bij mij in de buurt een weg omgelegd. Was niet verwerkt. Stuurt je soms opeens linksaf een flatgebouw in. Raakt in paniek als je stil voor een stoplicht staat. Neemt niet de korste routes in vergelijking TT. Ziet er wel gelikt en degelijk uit.

Marcel groningen 24-12-2007
Geschreven voor: Sony NV-U82, Nordic

paar dagen in bezit en ben er zeer over te spreken,had hiervoor een mio C320 maar vind de sony grafisch veel mooier en de stemmen zijn duidelijker,het grote scherm is ook een groot voordeel