Medion P4410 (all-in-one)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion P4410 (all-in-one) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Ed107 19-07-2008

Perfecte navi.
Even zoeken en Gopal 4.5 er op geknald, hierover heen nog een andere skin en je hebt een top apparaat. Werkend met de laatste kaarten (Q4 2007) Enige minpunt is het geluid (stem) van de navi. In Gopal 3 was het een halve duitser cq. brabander...niet mijn ding. Nu in Gopal 4 is deze veranderd voor een meer ABN sprekende dame, alleen deze is veel te hard opgenomen. Als dit nog opgeloste wordt (en daar ga ik wel vanuit) dan zijn we er.

Zet het weg tegen de prijs die ik er voor heb betaald en je hebt toch niets te klagen. Kijk eens naar een TT met dezelfde eigenschappen...rijbaan assistente (werkt heel goed) ..split screen...TMC ..blue tooth (gebruik ik niet, heb een carkit) je betaald dan gauw 3* zoveel.
En wat het app. moet doen ..en dat is navigeren doet het uit de kunst..snelle start..ook supersnel bij een herberekening..helder display (ook leuk voor een filmpje)..
Kortom, tevreden over de koop van de 4410!

Duurzaamheid kan ik uiteraard geen cijfer geven gezien het feit dat ik het app. pas enkele weken bezit.

raaf 04-07-2008
Geschreven voor: Medion P4410 (all-in-one)

nu even in bezit ik vind t een waardeloos aparaat .ingewikkeld menu bleutooth krijg ik niet uitgeschakeld ( nare blauwe lampje blijft knipperen.
ook krijg de meegeleverde software niet geinstaleerd (de kaarten voor europa)
beter niet kopen maar iets meer uitgeven voor een tom tom of een mio o.id.

Thunderflash 28-11-2007
Geschreven voor: Medion P4410 (all-in-one)

Ik heb dit navsysteem nu een maand in m'n auto. Het bevalt me uitstekend. Het heeft een zeer snelle verbinding met de satelieten. Ook is het erg snel, binnen een seconde, met het herberekenen van de route. De stem heeft een duitse tongval maar is niet hinderlijk. Overigens op de site van Medion staat dat er in het najaar van 2007 een update van Nederlandse stemmen komt.
Wat ik een minpuntje vind is dat er geen telefoonboek in het apparaat zit, als je via bleutooth belt moet je altijd het namenbestand van je gsm gebruiken. Bellen via bleutooth is erg duidelijk, ook voor degene aan de andere kant van de lijn.

phil3 13-10-2007
Geschreven voor: Medion P4410 (all-in-one)

een paar weken in gebruik. laten we maar meteen beginnen; ik heb spijt, heel veel spijt van de aanschaf Het navigatie systeem voldoet niet aan mijn verwachtingen en had dit zeker niet verwacht van een produkt van medion.
Op een rijtje:
Plus:
- update van kaarten in 2008
- helder scherm
- goede rijsinstructies
- snelle locatie van satelieten
- cradle
Min
- stem (vrouwelijk met een duits accent die niet alle nederlandse namen goed kan uitspreken)
- geen alternatieve stem mogelijk
- gekozen route niet altijd logisch
- TMC werkt vaker niet dan wel (blijkt bekend probleem te zijn. ligt aan de gebruikte materialen (via duitse websites ontdekt))
- vastlopen; het systeem loopt te vaak vast.
- menu structuur; onlogisch en veel te veel stappen om een route in te typen
- onlogische sctructuur van alle instel mogelijkheden
- bluetooth verbinding met telefoon werkt vaker niet dan wel; elke keer moet je weer een paring tot stand brengen alhoewel en een nokia is die ondersteunt zou moeten worden.
- handleiding navigatie; zeer beperkt en gebrekkig
- geen handleiding voor cradle en steeringwheel adapter waardoor je de steering wheel adapter niet kan monteren.
- steeringwheel adapter; slecht materiaal; bij plaatsing brak direct bevestigingsklemmen.
- bijzondere slechte helpdesk. onbeschoft personeel en niet hulpvaardig (nabestellen van steeringwheel adapter kan niet; ik heb er dus nu niks meer aan)
- lousy software voor op de computer; werkt niet, pas na allerlei (via gebruikersgroepen) omwegen aan de praat gekregen. geen handleiding
- onduidelijk waar de software voor is die je krijgt meegeleverd; geen enkele handleiding.
- geluidskwaliteit valt tegen

Gezien bovenstaande nooit meer medion. heel erg jammer wat tot dit produkt was ik een fan van medio (Pc's, dvd spelers)