Garmin nüvi 660T FM Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nüvi 660T FM Europe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

_Edward_ 17-05-2009
Geschreven voor: Garmin nüvi 660T FM Europe

De Garmin 660T FM kort in bezit gehad maar daarna weer teruggebracht. Het apparaat werkte wel, maar is 2 jaar na introductie toch verouderd.
Een aantal negatieve punten:
Belangrijke navigatieinformatie staat niet op het scherm (bv snelheid) maar is pas beschikbaar na doorklikken. De navigatiestem (NL) is niet erg fraai maar wel luid genoeg. Er moet een antenne uitgeklapt worden voordat je GPS kunt ontvangen. Bij wegblokkade kan de lengte van deze blokkade niet ingesteld worden. Er is geen rijbaanindicatie.

Belangrijkste reden om terug te brengen was toch wel het ontbreken van informatie op het navigatiescherm. Ik zou nu een moderner navigatie systeem van Garmin aanraden zeker gezien de prijsstelling.

e5 05-10-2008
Geschreven voor: Garmin nüvi 660T FM Europe

2 systemen gehad en beide werkte na 2 weken de bluetooth niet meer. Op papier en rekening heb ik 6 maanden dit navigatiesysteem gehad, waarvan 4 weken daadwerkelijk in bezit.

Naaldje 05-03-2008
Geschreven voor: Garmin nüvi 660T FM Europe

Na uitpakken alle onderdelen natuurlijk uitgeprobeerd en.. alles werkte perfect !!! Dit in tegenstelling tot mijn Mio (was zeker een maandagochtendexemplaar, 4 weken lang e-mailsuitgewisseld met Mio, vele adviezen gekregen, maar geen contactpersonen kunnen synchroniseren, geen firmware update kunnen installeren, geen bleuetooth kunnen gebruiken !)
Fantastisch dus deze Garmin nuvi 660T FM.
Geluid via autospeakers perfect !! Via apparaat goed !

jan w. 15-02-2008
Geschreven voor: Garmin nüvi 660T FM Europe

Ons gezin heeft 4 auto's, alle zonder navigatie, gebruiken de gps zeer frequent, zijn er zeer tevreden over, kaarten en atlassen kunnen we aan de kant houden, geeft echt een meerwaarde aan het autorijden.
Tm, flitslocatie en herberekening zijn zonder meer de moeite. Handig in het gebruik. Prachtig apparaat!

dekosters 15-12-2007
Geschreven voor: Garmin nüvi 660T FM Europe

Ik ging naar de winkel om een Becker 7927 te kopen maar kwam terug met deze omdat de Becker mij door de winkelier sterk afgeraden werd. (gebrekkige duurzaamheid) Ik ben tot dusver wel tevreden over deze Garmin. Het schermpje is prachtig en de bediening erg eenvoudig. Snelheid van berekenen en herberekenen is ook prima. De grafische weergave van de landkaarten is wel erg summier en het schermpje verdiend eigenlijk beter. Het apparaat doet wat het moet doen zolang je maar niet vergeet dat het een hulpmiddel is en je zelf goed op de wegen en borden moet letten.
Ik heb de FM functie geprobeerd maar zie er het nut totaal niet van in. Ik had verwacht dat het als een verkeersmelding door de radio uitgezonden zou worden zoals gebeurd bij het afspelen van een CD. Maar nu zet je de radio aan op de frequentie van de navigatie en hoor je alleen nog de rijaanwijzingen en de stiltes er tussen in. Niets waard als je tegelijkertijd naar je eigen radiozender of CD wilt luisteren. Alternatief is dan nog het luisteren naar de ingebouwde MP 3 speler maar wat doe ik dan nog met mijn radio ? Alleen nog als versterker te gebruiken via de FM dus. Dan is het aansluiten via een kabeltje tussen koptelefoonuitgang en auxilary ingang van de autoradio veel efficienter. Met name omdat om de 10 kilometer de gekozen frequentie vh navigatiesysteem weer bezet blijkt te zijn door een ander zendstation of door een etherpiraatje. Voor mij een nutteloze functie.
Wat ik mis, is het aanduiden van de rijsnelheid en de toegestane maximumsnelheid in het hoofdscherm met de kaarten. Hiervoor moet je omschakelen naar een ander scherm. Onhandig.
Misschien kan Garmin middels een update nog eens wat ergonomie afkijken van de fa. Becker. Bijvoorbeeld zoiets als lane info. Of bijvoorbeeld de mooi weggewerkte TMC antenne van Becker bijvoorbeeld.
Er blijft dus nog wel iets te wensen maar algemeen laat het zich prima navigeren via deze Garmin. Erg handig is ook het invoeren van favoriete locaties via coordinaten.

willem lans 01-12-2007
Geschreven voor: Garmin nüvi 660T FM Europe

heb hem nu een weekje..perfect apparaat..lekker snel en het is ideaal dat hij files aangeef.minpuntje zijn de computerachtige stemmen.hiervoor een ipaq met tomtom gehad..