Medion P4425

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion P4425 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

youtoo 22-07-2008
Geschreven voor: Medion P4425

Enkele weken in bezit en mee naar Frankrijk geweest. Erg onstabiel (af en toe resetten), als je ook nog muziek draait tijdens navigatie loopt hij bijna zeker vast en moet je hem helemaal uitzetten. Ook Bleutooth verbinding met mijn HTC S710 moet ik telkens opnieuw paren, erg lastig.
Op zig een leuk apparaat met vele opties maar onstabiel en dus niet betrouwbaar

simon kaandorp 14-07-2008
Geschreven voor: Medion P4425

Sinds een half jaar,in het bezit van de Medion P 4225.Dit navigatie apparaat op diverse tripjes gebruikt,ook tijdens de vakantie,naar Frankrijk.Ik heb ook Medion zelf op de hoogte gesteld,van het wat vreemde gedrag van deze navigator.B.v. op een snelweg,krijg ik tijdens de rit te horen,NU links af,of als het kan NU keren,en dat op een moment,dat het helemaal NIET mogelijk is om dat te doen.
Zelfs de een voudigste afslag,in Drenthe vergat hij maar weer eens dat te noemen,ik vind het jammer dat ik deze ervaringen moeten ervaren,ondanks de lovende woorden
toen dit apparaat op de markt verscheen.Mijn e-mail naar
Medion zal ongetwijfeld worden beantwoord,met de juiste
oplossing,wat niet weg neemt,dat ik niet blij ben met dit apparaat,jammer.

Ron Brouwer 18-03-2008
Geschreven voor: Medion P4425

Mooi systeem. Heb z'n iets goedkopere broertje, de P4225. Dit apparaat mist tov van deze de spraakbesturing.
Heb het apparaat 3 wk geleden gekocht. Heb inmiddels voldoende ervaring opgedaan.
Goede bevestiging op de ruit
TMC werkt goed, maar ik moet bij mijn Mondeo met voorruitverwarming wel de meegeleverde externe antenne gebruiken.
Fileinfo erg duidelijk op de kaart aangegeven.
Goede route-omleidingen om de file heen
Snelle berekening
Ingeblikte dame spreekt als Beatrix, maar wel duidelijk.
Slechte handleiding
Apparaat heeft een logische menustructuur
Ik denk dat het app. het niet erg lang uithoudt zonder stroomvoorziening (maar gelukkig heb je die altijd in de auto)
Perfecte flitspalen-waarschuwing. App. verdient zichzelf dus snel terug.
Kortom, een zeer tevreden gebruiker.