Mio Spirit 470 Europa Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Mio Spirit 470 Europa Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ted Fr. 12-06-2011
Geschreven voor: Mio Spirit 470 Europa Plus

De geluids- en de beeldkwaliteit zijn prima, ook het gebruiksgemak is goed. De mogelijkheden zijn echter beperkt. Vorige week in gebruik genoem en ondekt dat er veel fouten in zitten. Welke route ik ook kies van huis uit, ik wordt een voetpad opgestuurd. Op mijn reis van huis (Hoogwoud in NH) naar Elspeet wil ik via de dijk Enkhuizen - Lelystad. Ik word echter onderlangs het IJsselmeer gestuurd ook al kies voor de snelste of de kortste route. Als ik dan toch deze route neem, blijft hij de hele weg zeuren dat ik moet keren. Pas vlak voor de dijk wordt er een nieuwe route berekend. Dit betekent dus dat bij een omleiding je niet veel hebt aan dit apparaat. Na de dijk bij Lelystad geeft hij plotseling aan dat ik rechtsaf moet, maar daar is alleen een fietspad, bovendien moet ik rechtdoor. Ook op de terugweg weer hetzelfde probleem ik word via Apeldoorn gestuurd i.p.v. Lelystad, Ook nu weer kilometers lang gejank dat ik moet keren. Bij de dijk bij de afslag richting Enkhuizen geeft hij aan dat ik pas na vierhonderd meter rechtsaf moet. Gelukkig dar er ook nog ANWB borden zijn. Conclusie: Ondanks de goede kwaliteiten zoals een uitstekende rijbaanbegeleiding valt het gebruik erg tegen en kan je er niet voor 100% op vertrouwen, een miskoop dus.