TomTom Via 120 Europe 45

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom Via 120 Europe 45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

RonW 31-03-2012
Geschreven voor: TomTom Via 120 Europe 45

Helaas niet aangesloten gekregen dus wordt teruggebracht. Geen handleiding (behalve hoe je m op de pc moet aansluiten), ergens diep in op de TT site verstopt vind je de installatiefile voor tom tom home. Na installatie blijft ie maar zeggen dat t apparaat niet is aangesloten, ondanks dat het apparaat wel reageert na aansluiting (op 3 pc's geprobeerd). Kleine dingetjes kloppen ook niet, zoals klik op ja, is klik op ok enga naar instellingen mijn tomtom bestaat helemaal niet. Zeer frustrerend.

RonW 04-04-2012

Inmiddels er achter wat er aan de hand was maar dat maakt het er niet beter op. De site is gewoon te druk waardoor je de juiste schermen niet ziet. Op zondag om 7 uur opstaan en je ziet de schermen die ik zaterdag niet zag maar heel instabiel. Na het downloaden en aansluiten van de tomtom zie je dat de installatie ongeveer 3 uur duurt die onderweg ook nog een keer of 10 is afgebroken waardoor ik opnieuw moest beginnen. Zeer amateuristisch, ik kan dit niemand aanraden.

TomViaTom 27-11-2011
Geschreven voor: TomTom Via 120 Europe 45

Een grote minpunt is dat deze planner niet werkt als de interne accu leeg is ookal sluit je het aan op de stroomvoorziening van de auto.
Ik heb ondervonden dat je dan eerst een paar honderd kilometer moet rijden voordat je het apparaat aan kan zetten.
Dit klopt ook wel want op de site van TomTom vertellen ze dat het opladen van de accu twee uur duurt.
Jammer dat niemand van TomTom heeft bedacht om het apparaat zodanig te maken dat de voeding van een auto de interne energievoorziening van de planner kan overnemen.
Als de planner nu onverwacht leeg is, bijv. omdat deze een week of vier ongebruikt is de kast ligt (wel uitgezet) dan heb je een route-probleem als je naar een onbekend adres moet.
Om deze reden geef ik de TomTom via een min en zou ik het niet aan vrienden aanraden.

william8585 29-05-2011
Geschreven voor: TomTom Via 120 Europe 45

Een paar dagen geleden gekocht bij de MM tijdens een actie. Ter plaatse enkele merken en modellen bekeken en kom weer tot de conclusie dat TOMTOM aan de top staat. De Via 120 heb ik puur op basis van prijs/prestatie gekocht. Geen Live mogelijkheden e.d. Ik wil af en toe iemand die de weg wijst. That's it. Daarvoor is dit model uitstekend geschikt. Een opmerking die ik wil plaatsen is dat men niet meer van de software 'Home' gebruik maakt, maar van 'MyTomTom'. Omdat deze software nog erg basis is kan er voorlopig nog niet van alle bekende TOMTOM mogelijkheden gebruik gemaakt worden. De installatie riep bij mij daarom nog wat vragen op, maar uiteindelijk verliep alles goed. Prettig en lichtgewicht apparaat met goed werkende scherminvoer. Intuïtieve bediening. In principe geen handleiding nodig.

kohaku 25-03-2011
Geschreven voor: TomTom Via 120 Europe 45

Gisteren deze TT gekocht. Ben zeer tevreden over het uiterlijk en het bedieningsgemak. Heb er een klein ritje mee gemaakt maar doet het perfect. Hiervoor had ik de 910 Go welke ik via TT Home kon bedienen. De via 120 werkt niet meer met TT Home maar met Mijn Tom TOm. Dit programma is nog niet helemaal klaar maar de update ging wel goed