Navigon 20 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Navigon 20 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Rrrrobert 21-11-2011
Geschreven voor: Navigon 20 Plus

Ik kom terug op mijn review hierboven. Ben er achter gekomen dat het downloaden van de kaart van Spanje niet mogelijk is. Ben inmiddels in Spanje geweest met een geleende TomTom. Vind dit een zeer slechte beurt van Navigon. Dit apparaat wordt immers aangeboden met kaarten van West Europa. Als je hem dus koopt sta je er niet bij stil dat Navigon Spanje daar niet onder vindt vallen. Gewoon misleiding dus. Groen en geel erger ik mij daaraan. Jammer want voor de rest doet ie het niet onredelijk, al heb ik op bepaalde routes wel rare aanwijzingen moeten negeren. Wat mij betreft kan dit prul zo de kliko in.

RiKat 17-11-2011
Geschreven voor: Navigon 20 Plus

In juni de NAVIGON 20 PLUS 23 gekocht bij de Internetshop. In oktober na enkele keren gebruik is het apparaat al defect. Opgestuurd tegen eigen kosten via Internetshop, ISS, e-care naar Navigon Duitsland. Pas na 4 weken heb ik het apparaat gerepareerd terug ontvangen, maar met de foute software (de 20 PLUS 20!). Dus 3 kaarten van Europa minder. Updaten van de kaarten (die dus niet waren geladen!) lukte niet (Fresh herkende het apparaat niet meer na het inloggen). Het apparaat dus opnieuw geregistreerd en na veel gedoe de kaarten geladen. Het probleem gemeld bij de Internetshop en nu afwachten maar hoe het verder gaat en of er een passende klantvriendelijke oplossing wordt geboden. Veel plezier heb ik er inmiddels niet aan beleefd!

Rrrrobert 09-11-2011
Geschreven voor: Navigon 20 Plus

Heb hem maar af en toe nodig voor mijn werk en bij uitwedstrijden en zo en ben redelijk tevreden. Over de duurzaamheid kan ik nog niets vertellen.
Kom er trouwens nu tot mijn ergernis achter dat Spanje er niet op staat. Enfin, het downloaden moet een makkie zijn volgens diverse gebruikers dus dat ga ik morgen proberen.

RiKat 23-10-2011
Geschreven voor: Navigon 20 Plus

In juli heb ik mijn eerste review geplaatst en was heel tevreden tot dat moment. De duurzaamheid kon ik toen nog niet beoordelen. Maar nu wel en dat is niet best. Na ruim een kwartaal waarin ik het apparaat mischien een keer of acht heb genbruikt heeft hij ineens de geest gegeven. Ook na alle adviezen van de Navigon site te hebben gebruikt geen werkend apparaat meer. Het apparaat nu opgestuurd naar Internetshop en maar afwachten hoe het verder gaat.

RiKat 03-07-2011
Geschreven voor: Navigon 20 Plus

Navigon 20 Plus met tasje en home oplader als combideal van Internetshop nu 3 dagen in mijn bezit (na een nogal langdurige bestelprocedure). Ik wilde een eenvoudig en goedkoop navigatieapparaat. Na het zoeken op Kieskeurig kwam deze er als beste uit in de prijs/kwaliteit verhouding. En dat klopt als een bus. Ben er nu al heel tevreden over, ook na het downloaden van de nieuwste kaarten via Navigon Fresh (ging heel eenvoudig en het abonnement is goedkoop en geldt voor 2 jaar). De interne geheugenruimte is niet groot genoeg voor alle 23 landkaarten, maar dat kun je ondervangen door alleen die kaarten te installeren, die je echt nodig hebt. En dat kun je achteraf weer herstellen. Kortom een aanrader!