Garmin nuvi1440T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nuvi1440T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Le Hibou 22-01-2012
Geschreven voor: Garmin nuvi1440T

Zeer snelle levering. Apparaat voldoet aan de verwachting. Erg simpel in de bediening. Je volgt het scherm en het kan eigenlijk niet mid gaan. Bij opstarten even nodig om de sateliet te vinden daarna snelle verbinding. Bluetooth voor de telefoon werkt goed. Eén minpuntje, bij het aansluiten neemt het apparaat niet altijd de gegevens van het telefoonboek van de telefoon over. Het geluid moet je nog wel is bijstellen maar over het algemeen gaat dit goed. ik ben tevreden met de aanschaf van mijn Garmin navigatie,

Archie54 17-06-2012

Dit apparaat heeft GEEN bleutooth

Sander Hock 24-01-2012

Beste Le Hibou,

Waar heb je het apparaat gekocht omdat je schrijft over zeer snelle levering. En wat zit er allemaal in de verpakking bij. Ik ben van plan om ook deze navigatie aan te schaffen, maar wil duidelijkheid.

Olm 4353 04-05-2012

Hallo,
Hoe heb jij de bluethooth in werking kunnen stellen?
Heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me niet.
Verder erg tevreden over het apparaat hhor.

lalau 28-12-2011
Geschreven voor: Garmin nuvi1440T

leuk en eenvoudig te bedienen apparaat;
echter is de vrouwelijke stem met straatnaamvermelding moeilijk te verstaan;
beeldscherm is mooi echter kaartmateriaal is erg grof

J. de Wit 21-10-2011
Geschreven voor: Garmin nuvi1440T

Na een fiasco met de Navigon 20 Easy overgegaan tot de aanschaf van deze Garmin. Deze navigatiehulp doet wat hij moet doen en wat je van een goedkoop apparaat mag verwachten.

Het scherm is scherp, helder en de touchfunctie werkt goed. Het geluid is duidelijk maar de uitspraak van Nederlandse straatnamen is matig. Hij is zeer eenvoudig te bedienen. Ik durf te wedden dat je oma hem binnen 30 seconden heeft ingesteld. De mogelijkheden zijn niet zeer uitgebreid maar het is dan ook een basic systeem. Het belangrijkste is dat het navigeren zeer goed werkt. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen omdat ik hem pas een week heb maar hij voelt zeer solide aan. Dat geldt ook voor de zuignap en beugel.

Peter v d vlies 19-10-2011
Geschreven voor: Garmin nuvi1440T

Prachtig beeldscherm ,groot en duidelijk!
Heb hier voor een Navman gehad daarvan was het geluid slecht.
Opstarten duurde ook lang.
Vormgeving van de Garmin is super!

falko 21-08-2011
Geschreven voor: Garmin nuvi1440T

Even wennen met de vele mogelijkheden ,mee gehad naar Oostenrijk TMC werkt goed een echte aanrader.
Geupdate via de computer voor de 2011 kaarten,en software.
Met mogelijkheden om je verbruik met brandstof gebruik te bekijken,hij bevalt mij goed nadat ik altijd Blaupunkt en Becker heb gehad.

internet- 13-11-2011

Hallo Falco

Volgens jou revieuw is deze Garmin voorzien van TMC, maar volgens de specificaties niet.
Hoe kan dat??

Moos-02 05-02-2012

Falko, bedankt voor alle extra informatie die je over dit apparaat gegeven hebt! Helder, duidelijk en dus informatief. Dit heeft mij mede doen besluiten de Garmin 1440 aan te schaffen!

falko 09-12-2011

Volgens de specificaties staat hij er niet op ,
er zit wel degelijk TMC op.
Ik ben er nog zeer tevreden over, en krijg ook steeds software update's binnen via Garmin.
En ik heb de nüMaps Lifetime gekocht dan krijg je 4 update's per jaar , en zolang dit 1440 Garmin in mijn bezit heb heb ik recht op update's voor zolang ik hem heb .

Gr Falko