Sharp Sharp Amerikaanse Koelkast D (sjnfa15imxpdeu) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp Sharp Amerikaanse Koelkast D (sjnfa15imxpdeu) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Reviewer023023 05-09-2024

Geweldige koelkast

Superblij ben ik met deze strakke, stijlvolle koelkast die ik heb mogen testen. De koelkast biedt veel ruimte van binnen en dat geeft overzicht. De groentelades bieden veel ruimt en in de deuren zit een handige indeling die veel mogelijkheden biedt. de vriesruimte heeft een open gedeelte, dat heel handig is. Ook de icemaker is slim en handig uitgevonden. De koelkast is ruimtelijk, overzichtelijk, geluidloos en mooi. Het is echt een geweldige koelkast.

Pluspunten

• Stil
  • Ruimtelijk
  • Mooi

Johnuitr 04-09-2024

Super

Een erg mooie koelkast qua uiterlijk die behoorlijk stil is een goede inhoud heeft goed ingedeeld is een koelkast die echt voldoet aan mijn wensen.. ook een handige ijsblokjes maker zit er in .. echt een koelkast die je niet teleur stelt

Pluspunten

• Stil
  • Groot
  • Uiterlijk

Minpunten