Liebherr CNSFC 5023-22 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNSFC 5023-22 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koop bij bex-electro 19-07-2024

Koop bij Bex-electro

Geschreven voor: Liebherr CNSFC 5023-22

Deze koel-vries-combinatie is precies wat ik nodig heb. Door de deskundige begeleiding van Bex-electro heb ik een goede keuze kunnen maken. En de keuze is gevallen op de Liebherr. Alles erop en eraan, niet te veel. Precies wat iemand nodig heeft.

Pluspunten

• compact
  • Alles ineen

j******@j***** 12-06-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNSFC 5023-22

Hele mooie koelkast, koelgedeelte te klein t.o.v. het vriesgedeelte. 2 laden was voor mij voldoende.
Heel fijn dat ik m niet hoor.
De maat is heel prettig.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Gebruikte materialen zijn een mooie kwaliteit

Minpunten

• Koelgedeelte mag groter

g**********@h****** 09-06-2024

Solide aanvoelende koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNSFC 5023-22

Heb het product nog maar net, maar de eerste indruk is prima. Deur voelt aan als een bankkluis en opent en sluit haast net zo. Koelgedeelte vind ik naar verhouding tov het vriesdeel wel wat klein maar alles past er wel in. Ook heb ik aan de bovenkant een 90 graden houten boekensteun gelijmd omdat de koelkast op een houten vlonder staat en deze boekensteun aan de muur bevestigd ,voor een wat stabielere koelkast. Zo kan hij niet omvallen. Wellicht voor de fabrikant een idee om bovenaan een houder voor een muursteun te creeren. Verder kan ik er nog niet zoveel over zeggen maar de eerste indruk is dus prima.

Pluspunten

• Degelijk
  • Zeer stil

Minpunten

• Nog niet gevonden

Sylvia 06-06-2024

Prima koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNSFC 5023-22

Goed werkende koel vriescombinatie. De kleur zilver heb ik en het valt reuze mee hoeveel vingerafdrukken je hierop ziet. De koelkast lijkt wat klein maar er kan meer dan voldoende in. Ook is hij vrij stil. De meegeleverde accessoires zijn leuk, alleen vind ik het flessenrek wat groot voor deze koelkast. Maar zonder is het ook prima. De groente en fruit bak is flink ruim, wat ik erg prettig vind. Kortom, ben erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• No frost
  • Laag energieverbruik
  • Voldoende ruimte
  • Redelijk stil
  • Glazen plateaus

Minpunten

• Flessenrek accessoire is nogal groot