Liebherr Rci 1620 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr Rci 1620 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g******@g******** 28-06-2024

Mooie koelkast !

Geschreven voor: Liebherr Rci 1620 Plus

Na het begeven van onze vorige Liebherr koel-vries combinatie nu gekozen voor twee aparte apparaten. Ziet er op elkaar mooi uit. En deze hebben weer de oude handgrepen om de deur open te doen.Dat vinden wij heel prettig. Hoop dat we er lang plezier van mogen hebben. Met standaard 8 jaar garantie vanuit Liebherr moet dat wel lukken.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • fijne handgreep

j***********@h********** 18-06-2024

Prima koelkast

Geschreven voor: Liebherr Rci 1620 Plus

Ik heb een nieuwe koelkast gekocht. De oude was al 20 jaar oud en nog niet defect, maar ik zocht een zuinige koelkast die ook vrijwel geruisloos was. Ik kwam terecht bij de Liebherr koelkast. Ik had in de winkel diverse andere merken bestudeerd, maar deze voldoet aan mijn verwachtingen. Kwa prijsstelling lag het iets hoger, maar de degelijke koelkast en 8 jaar garantie plus de afmeting van 600 mm breed hebben mij doen besluiten om voor deze koelkast van Liebherr te kiezen. De monteur heeft hem netjes gebracht en geïnstalleerd. De oude koelkast heeft hij weer meegenomen. Kortom ik ben zeer tevreden met mijn koelkast en hoop er jaren plezier van te hebben.

c***************@o********** 13-05-2024

Aanrader

Geschreven voor: Liebherr Rci 1620 Plus

Wij zijn super tevreden over deze koelkast.
Voldoende ruimte, goede indeling en prima geholpen tijdens de aankoop.

Pluspunten

• Indeling
  • Ruimte