AceZone A-Spire - Premium Gaming Headset - Active Noise Cancelling - PS5/PS4/Xbox Series X|S/PC/Switch/Mobile - Reviews

Beste deals -22% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AceZone A-Spire - Premium Gaming Headset - Active Noise Cancelling - PS5/PS4/Xbox Series X|S/PC/Switch/Mobile op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jack43 26-04-2024
  • Product gekregen

Zeer goede perfomance. Met name de noice cancelling.

Wow deze headset heeft een ongekent goede noice cancelling. Zowel passive als active. Fijn om alleen te focussen op het gaming. Je sluit de headset bekabeld aan je PC/Console en via bluetooth aan je mobiel te koppelen.

Zeer zuiver geluid en ik hoor ingame de tegenstander echt eerder aankomen. Had ik niet verwacht. Mijn vrienden horen me ook prima zonder ruis of omgevingsgeluid.

Optisch niet de meest mooie headset, maar perfomance overtreffen mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Zeer goede ANC
  • Weegt zeer weinig en zit lekker op je hoofd.
  • Microfoon vast te klikken op de headset
  • Goede microfoon.
  • Inclusief opberghoes

Minpunten

• Optisch niet de mooiste headset
  • Niet draadloos