KitchenAid Stainless Steel Koekenpan - 28cm - Inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de KitchenAid Stainless Steel Koekenpan - 28cm - Inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Driekus 28-11-2022

De RVS Kitchen Aid koekenpan kocht ik vanwege de overgang van gas naar inductie. De gebruiksaanwijzing opgevolgd zoals werd beschreven en daarna 3x geprobeerd om eieren mee te bakken. Telkens koekten de eieren gedeeltelijk aan. Dit had ik nog nooit met goedkope(re) pannen, welliswaar op gas, meegemaakt. Ook onze dochter, die sinds enige tijd op inductie kookt ervaart hetzelfde. Daarnaast meldt zij dat ook de andere RVS pannen en ketels van Kitchen Aid al binnen afzienbare tijd flink aan slijtage onderhevig zijn. Van een zo duur produkt als dit dacht ik toch echt kwaliteit aan te treffen. Dus jammer maar helaas: de pan is in de afvalverwerking gedeponeerd.

Pluspunten

• mooi ogend
  • degelijk

Minpunten

• bakt aan
  • aankoekenpan
  • daar véél te duur voor
  • ook wel erg zwaar produkt