Tefal Jamie Oliver E30606 Jamie Oliver Cook's Classic koekenpan 28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Jamie Oliver E30606 Jamie Oliver Cook's Classic koekenpan 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PloegiesEL 08-02-2022

Top Tefal product

Super pan, een zwaargewicht die in zn prestaties ook een zwaar gewicht is. Snel warm en voor zien van een hoge rand wat ideaal is bij het gebruik. Al verschillende gerechten mee klaar gemaakt en bakt net zo makkelijk groeten, vlees of vis. Heb er een heerlijke stroganof saus mee gemaakt! Top product! Niet twijfelen!

Pluspunten

• Snel warm
  • Bakt niet aan
  • Gemakkelijk
  • Hoge rand

c*******@h********** 31-01-2022

Ik heb dit product mogen testen voor The Insiders.
Ik ben super blij met deze pan, hij ziet er ook nog eens mooi uit. De pan heeft een antiaanbaklaag en is wat zwaar. Ik maak er veel verschillende dingen in.

BabetteV 28-01-2022

Fijne hapjespan

Deze koekenpan is een dikke aanrader. Wat mij als eerste opviel is dat de kwaliteit er vanaf straalt. In het gebruik was dit ook zeker terug te vinden. De pan is wat zwaarder van gewicht maar niet storend. Tijdens het koken is de anti-aanbaklaag ook zeker merkzaam. Er blijft niks aan de bodem plakken. Het schoonmaken van de pan is dus ook zo geklaard. De koekenpan is vooral ook fijn door het formaat. Je kan zo heerlijk een eenpasgerecht klaarmaken voor het hele huishouden. De warmte verdeeld goed en snel over de pan, maar gelukkig blijft het handvat koel. De pan kan ook in de oven, wat indien je een grote oven hebt, een plustpunt is. Echter heb ik dit zelf nog niet uitgeprobeerd.

Pluspunten

• Formaat
  • Anti-aanbaklaag

Ramazan 26-01-2022

Fijne koekenpan

Ik mocht deze leuke koekenpan testen en heb ik bijna dagelijks gebruik van gemaakt. Ik gebruik deze koekenpan bijna voor alles. Het is een hele fijne pan met een mooie design. Ik gebruik deze pan vooral vooral voor het braden van vlees. Maar ook voor het bakken van eieren. Je kunt deze pannen voor verschillende doeleinden gebruiken. Het plakt niet. Ik heb nog niet geprobeerd zonder olie te bakken. De grootte van deze koekenpan is fijn. Een grootte die ik dagelijks kan gebruiken. Heel fijn dus. Als je opzoek bent naar een goede koekenpan, dan kan ik deze pan aanraden.

Pluspunten

• Voor dagelijks gebruik
  • Prima grootte
  • Kwalitatief goed

Tester123 26-01-2022

Super fijne pan!

Hele fijne ruime pan. Door de goede antiaanbaklaag plakt je eten niet aan de pan. Is een hele mooie zware kwaliteit.

Pluspunten

• Goede antiaanbaklaag

k**************@g******** 24-01-2022

Fijne mooie pan

Wat een prachtige pan, zowel als design als het gebruiksgemak van de pan en een pluspunt is zeker dat de pan een veilige coating heeft.
De pan is wat hoger, waardoor het makkelijker is om een wat groter gerecht te maken zoals een lekkere frittata, of een goed gevulde omelet.
Ook kan de pan in de oven tot 210 graden, wat zeker een pluspunt is.

Ik ben fan van de pan, hij bakt niet aan, een klein beetje olie of boter is voldoende en is makkelijk schoon te houden, de pan kan tegen een stootje.

• Veilige coating
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• zwaarder

Lisanne078 23-01-2022

Geweldig!

Wat een geweldige pan! Een absolute aanrader. Prachtig design. Hele mooie handgrepen. En een hoog opstaand Randje voor meer kook gemak. De anti aanbaklaag is fantastisch! Ik kan me geen min punten bedenken.

• Antiaanbaklaag
  • Omhoog staande rand

Jorana 22-01-2022

Geld meer dan waard, zeer tevreden

Ik heb ze allebei binnen en vandaag de 28cm pan in gebruik genomen!
Ik wil niks anders meer, love it!
Deze pan is het geld meer dan waard.
Design is heel mooi, top coating alleen beetje zwaar (voor mij niet erg)
Kookt erg fijn, snel op temperatuur
Wat ben ik blij dat ik deze mocht testen!

• Goede coating goede baklaag
  • De indicatoor

Minpunten

• Beetje zwaar

meau 21-01-2022

Geweldige pannen

Ik heb momenteel meerdere pannen van deze serie en niet voor niks. de pannen zijn van zeer goede kwaliteit, liggen goed in de hand qua gewicht, ze hebben een goede anti aanbaklaag en gaan erg lang mee. ik bak hier nu al een aantal jaar met veel plezier mee met goed resultaat. ik kan de pannen een ieder oprecht aanbevelen.

Pluspunten

• kwalitatief
  • anti aanbak
  • gewicht
  • design
  • resultaat

m 21-01-2022
  • Product gekregen

Goede pan!

Super handige, grote pan met een prettige anti-aanbaklaag. Fijn voor bijvoorbeeld het bakken van eieren of aardappelen. Werkt goed op inductie.

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Groot

Benthe 21-01-2022
  • Product gekregen

Mooie pan, handig in gebruik

Wat een fijne pan! De pan is wat dieper, waardoor deze ook voor gerechten zoals shakshuka gebruikt kan worden. Daarnaast zit er een handige indicator in, die aangeeft wanneer de pan warm genoeg is om te gaan gebruiken. Weinig olie/boter nodig door de goede anti-aanbak. Ook het design is mooi. Het enige kleine nadeel is de zwaarte van de pan, wat het afwassen e.d. wat lastiger maakt, maar dat neemt het plezier niet af!

Pluspunten

• anti-aanbaklaag goed
  • mooi design
  • indicator warmte voor gebruik

Minpunten

• gewicht

FBLT 21-01-2022

Goede pan

Wat een fijne pan is dit! Ik ga de gehele serie hiervan kopen. Hij ligt lekker in de hand ookal is die aan de zware kant.
De pan is anti aanbak en dat zeer fijn.
Hij is gemakkelijk schoon te maken door de titanium laag die erop zit. Hierdoor is die ook lekker duurzaam