Tefal E30688 Jamie Oliver Cook's Classic wokpan 30 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal E30688 Jamie Oliver Cook's Classic wokpan 30 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jorana 30-01-2022

Kwalitatief goede pan

Mooie goede pan!
Erg stevig waardoor die kwalitatief goed aanvoelt.
Tenslotte ben ik ook erg te spreken over het design, al kan de pan wel zwaar aanvoelen (wat ik zelf niet erg vind!) .
De anti aanbaak lag is ook erg prettig
Ik raad deze pan zeker aan, mijn volgende pan word zeker weer zo een!!!

BabetteV 28-01-2022

Een wokpan van groot formaat

Afgelopen weken heb ik deze pan mogen testen en wat een topper.
Hij voldoet zeker aan alle verwachtingen. Het eerste wat mij opviel was het design, erg prettig om te zien en de kwaliteit straalt er vanaf. Er zit een warmtemeter in de pan waardoor je precies kan zien wanneer je de pan kan gaan gebruiken, De pan is van een heel fijn formaat waardoor je mooi een éénpansgerecht klaar kan maken. Het formaat is iets wat voor- en nadelen heeft. Zo is het super prettig dat je voor het hele gezin kan koken in slechts één pan. Een nadeel is echter dat de pan wat zwaarder is. Normaal zou dit niet een heel groot probleem zijn, echter is het handvat niet geheel prettig waardoor wokken wat lastiger wordt. De pan heeft een fijne anti-aanbaklaag die super goed werkt. Zo bakt er niks aan en is het schoonmaken van de pan zo gebeurd. Al om al een aanrader!

Pluspunten

• Warmte meter
  • Anti aanbaklaag

Minpunten

• Handvat
  • Gewicht

k**************@g******** 27-01-2022

Top wok!

Wat een prachtige wokpan, mooi design, zwaardere kwaliteit (kan dus tegen een stootje) en een veilige coating.
De wokpan heeft een dubbele handvaten, dit is erg handig. De thermo-spot maakt het koken wel wat makkelijker. Je kunt zien wanneer de pan warm genoeg is.
Ook de anti-aanbak laag is perfect, je hebt maar een heel klein beetje boter of olie nodig.

Het schoonmaken gaat super.

• Veilige coating
  • 2 handvaten
  • kan in de oven tot 210 graden

Minpunten

• Wat zwaarder

Ramazan 26-01-2022

Fijne wokpan

Ik mocht deze leuke wokpan testen en heb ik bijna dagelijks gebruik van gemaakt. Ik gebruik deze wokpan heel vaak. Het is een hele fijne pan met een mooie Jamie Oliver design. Ik kan hiermee lekker wokken. Dit vind ik heel leuk om te doen. Met deze pan is het alleen maar leuker geworden. Deze pan plakt niet. Ik heb nog niet geprobeerd zonder olie te wokken. De grootte van deze wokpan is fijn. Een fijne grootte die ik vaak kan gebruiken. Heel fijn dus. Als je opzoek bent naar een goede wokpan, dan kan ik deze pan aanraden. Top kwaliteit.

Pluspunten

• Mooie design
  • Makkelijk in gebruik

Tester123 26-01-2022

Fijne grote wokpan

Hele fijne ruime wokpan. Door de goede antiaanbaklaag plakt je eten niet aan de pan. Enige nadeel aan de pan is dat hij niet goed in de vaatwasser past door de extra handgreep.

Pluspunten

• Groot
  • Bakt niet aan

Minpunten

• Past niet goed in de vaatwasser

PloegiesEL 25-01-2022

Wokken was nog nooit zo eenvoudig

Heb al veel wok pannen versleten maar geen één kan er tippen aan de Cook's Classic Wokpan. Hij is met 30 cm lekker groot waardoor je makkelijk voor 6 personen een maaltijd kunt bereiden. Door zijn form wordt het knoeien tot een minimum beperkt, Hij door zijn gewicht lekker stabiel en snel warmt en bakt als alle tefal pannen niet aan. Het is een genot om meet te werken.

Pluspunten

• Snel warm
  • Bakt niet aan
  • Kwaliteitspan
  • Groot
  • Stabiel

Minpunten

• Zwaar

s*********@o********** 24-01-2022
  • Product gekregen

Mooie grote wokpan

Super mooie grote pan met handige handvaten. Goede anti aanbaklaag. Hij is alleen wat zwaar dus opscheppen met 1 hand gaat wat moeilijk.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Handige handvaten
  • Warmte indicator

Minpunten

• Zwaar

Lisanne078 23-01-2022

Geweldig!

Wat een geweldige pan! Een absolute aanrader. Prachtig design. Hele mooie handgrepen. En een hoog opstaand Randje voor meer kook gemak. De anti aanbaklaag is fantastisch! Ik kan me geen min punten bedenken.

FBLT 21-01-2022

Geweldig

Ik heb momenteel meerdere pannen van deze serie in gebruik om te testen en het is echt een super serie van Jamie Oliver.
Ze zijn van zeer goede kwaliteit. De wokpan is erg diep wat het maken van grote porties pastasaus ideaal maakt.
Ze liggen goed in de hand ookal zijn ze aan de zware kant. Het voelt en oogt degelijkheid.

Het is een wok welke niet aanbakt en makkelijk schoon te maken is. Ik beveel deze wok iedereen aan.

meau 21-01-2022

geweldige Wok

Ik heb momenteel meerdere pannen van deze serie en niet voor niks. de pannen zijn van zeer goede kwaliteit, liggen goed in de hand qua gewicht, ze hebben een goede anti aanbaklaag en gaan erg lang mee. ik bak hier nu al een aantal jaar met veel plezier mee met goed resultaat. ik kan de pannen een ieder oprecht aanbevelen.

Pluspunten

• kwalitatief
  • duurzaam
  • antiaanbaklaag
  • design
  • gewicht/gemak

b****************@g******** 21-01-2022
  • Product gekregen

Wat een prettige pan van Jamie dit! Voor wokken perfect, erg groot en veel ruimte. Wel is de pan wat zwaar om te wokken en af te wassen. Het oog wil ook wat: het design van de pan is prachtig. Erg tevreden.